FUCK krukas :P

PimP00

noep ;)
hi,

ik heb een top racing krukas gekocht en de lagers en keerringtejs ook :p. nu heb ik gister mn scoot weer in elkaar gezet en hij start bijna niet (na half uur starte ie) en hij trekt niet op dus je moet em aanlopen een stukkie en dan gaat ie rijden hij komt ook niet boven de 70 (eerst 90) op de teller en maakt een verneukt geluid zou het kunnen dat ik er een keerringetje verkeerd om heb ingezet? of is dat onmogelijk.. ik heb namelijk niet geod gekeken hoe de keerringetjes erin zaten voordat ik em uit elkaar haalde. er zitten 3 keerringtjes in 1 grote zwarte die zeker weten geod zit maar heeft iemand een plaatje of iets hoe de andere er inmoeten met de 'open kant' naar de lagers toe of er van af. (snappen jullie wat ik bedoel? alvast bedankt

PimP
 
Advertisement - register to remove this

aan de 'Grote' kant dus waar het meest moet worden opgevult zitten er 2 dat is weer zo iets raars van aprilia (morini) dus tegen de dichte kant moet dan al het vet komen als ik het goed begrijp?
 
haal de keeringen eruit, en zorg gewoon dat je weet hoe je ze erin moet zetten, anders laat je het doen door iemand die weet hoe het moet. hij zal wel valse lucht trekken daardoor..
 
nja hij lig nu uit elkaar ff alles goed aandraaien krukas er weer ff uit kijken of alles goed zit, gister zat er 1 keerringetje scheef die heb ik toen van buitenaf rechtgetikt misschien zou dat het kunnen zijn dat ie daarom niet goed afsloot...
 
Back
Top