FST Evolution Ice LC

Status
Not open for further replies.
Ido is inderdaad wel het netjest bezig van allemaal :# , Aangezien Tomaarz en Grossie@aerox er een vette bende van maken :X , Dat van Ido ligt allemaal netjes!!
 
Dansx said:
Ido is inderdaad wel het netjest bezig van allemaal :# , Aangezien Tomaarz en Grossie@aerox er een vette bende van maken :X , Dat van Ido ligt allemaal netjes!!
hou je smoel:D mijn nieuwe project wordt wel netjes :rolleyes:
 
Dansx said:
Ido is inderdaad wel het netjest bezig van allemaal :# , Aangezien Tomaarz en Grossie@aerox er een vette bende van maken :X , Dat van Ido ligt allemaal netjes!!


en dat van mij dan :rolleyes: :p of telt gila niet mee met fst :rolleyes: :~ :* :p
 
ricksplace said:
hey vet project ben ook met met een ice bezig maar passen die nrg velgen zonder aanpassingen (remklauw) op de org. vork?

nee past niet, althans een 3punts schijf op een ori vork past niet, kan ongeveer een vinger tussen. en dat een NRG 190mm heeft en een ice 200 :p magoed, das geen probleem.
 
zo vanmiddag ff bezig geweest :)

voorvork. moet nog beter is og niet na me zin.
2004-10-13004.jpg


en voorkap ook maar bewerkt. })
2004-10-13002.jpg
 
Suc6 met je voorkap, dit gaat nog veel afwerken worden :p , je kon het beter van achter dichtplakken..en dan plamuren, dan heb je meteen de gelijke dikte van de kap.Stukje mooier als je gaat frezen.
 
rolodi said:
mja ging eerst wat fout dus moest ik het wel aan de voorkant doen :rolleyes:
wordt wel mooi hoor geloof me :rolleyes: :p


jouw geloven ? :| afspraken niet nakomen he
tsss je bakt er weer helemaal niets van met dat polyesteren
mjah succes "maat" :p
 
ja is echt een gruwlijk projectje,
maar heeft dat ding nou zo'n gruwelijk grote wielbasis gekregen of lijkt dat maar zo??
suc6 dr mee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top