Fraude: www.scootertuninglimburg.nl

Status
Not open for further replies.
Mensen, meng je aub alleen in de discussie als je er ook iets mee te maken hebt, anders loopt dit een beetje uit de hand. We wachten de reactie van ScootXtreme wel even af.
 
Status:

- XtremeCenter heeft te kennen gegeven dat hun de site hosten.
- Mail gestuurd of ik mijn geld terug krijg gestort en dat site off-line gezet moet worden, waarna het radiostilte is.
- Enkele dreigementen geuit door XtremeCenter.
- XtremeCenter neemt afwachtende houding aan want blijkbaar heeft hij achteraf spijt van zijn opmerkingen omdat de orders terug lopen.
- XtremeCenter heeft geen behoefte om zijn zaak nog te redden, want hij wil de kwestie zo te zien niet afhandelen.
- XtremeCenter melkt dan maar de laatste druppeltjes nog uit zijn misleidende site.
- Wachten is nu op actie van Politie-Zuid-Limburg. (Kijken of hun de site off-line halen en ik nog wat van mijn centjes terug zie..)

nb. Ze waren erg blij met de gegevens die jullie posters hebben verzameld,
dank daar voor!
 
zorg dat er 2 mensen zijn die nog geld/spullen van hun krijgen.
dan kan je faillissement aanvragen voor ze (6)
 
Sorry, maar dat is gewoon overdreven. Ik zou gewoon zorgen dat je netjes je geld krijgt en voor de rest klaar.
 
Sorry, maar dat is gewoon overdreven. Ik zou gewoon zorgen dat je netjes je geld krijgt en voor de rest klaar.
Waarom? Het is duidelijk dat het om een zaak gaat dat zijn zaken niet op orde heeft.
Aanpakken die handel, op deze manier kan het bedrijf zijn malafide praktijken doorzetten.
 
Je gaat iemand zijn zaak EN leven kapot maken, voor een som die in totaal de 2000 euro waarschijnlijk niet aantikt.

Denk daar maar eens over na, hij moet gewoon de dingen op orde stellen.
 
Je gaat iemand zijn zaak EN leven kapot maken, voor een som die in totaal de 2000 euro waarschijnlijk niet aantikt.

Denk daar maar eens over na, hij moet gewoon de dingen op orde stellen.
Hij zou als eerste eens die site weg kunnen halen. Geen idee wat er al op zijn rekening is binnen gekomen. Maar dat is echt wel de moeite waard om zijn zaak op het spel te zetten, blijkbaar.
 
Je gaat iemand zijn zaak EN leven kapot maken, voor een som die in totaal de 2000 euro waarschijnlijk niet aantikt.

Denk daar maar eens over na, hij moet gewoon de dingen op orde stellen.

gast ! Wij ben jij dan wel niet ?

Als iemand anders mensen probeert te naaien om welk bedrag dan ook dan mag hij van mij faiet gaan, zijn leven verwoest worden etc.
Als er meer mensen zoals jij zijn! met zo'n denk wijze dan krijgen de mensen die dit soort praktijken doen de vrije hand.

Kan wel merken dat het jou geld niet is ! en dat je er totaal niet dichtbij staat bij dit verhaal. Ga lekker ergens reageren waar je wel iets zinnings kan melden.
 
Volgens mij snappen jullie het allemaal niet ;)

Het is wel heel leuk om naar de politie te stappen of iemand met meerdere schuldeisers failliet te laten verklaren, maar de praktijk is toch wat anders. In z'n geval zal namelijk degene vaak de schulden voldoen (zeker bij dit soort kleine bedragen) en rustig verder gaan. Wat naar mijn mening meer zin heeft is zorgen dat je ervaringen deelt met vrienden en kennissen.

Voor degene die wel wat van deze winkel tegoed hebben, het zou volgens mij geen probleem zijn om naar de fysieke winkel te gaan en daar netjes je geld terug te krijgen of je spullen geleverd te krijgen. Ze hebben gelukkig gewoon een pand. Als je er dan niet uitkomt kan je of dan terplekke nog de politie bellen of een civiele procedure starten (alhoewel gezien de hoogte van de "schade" je dat vaak niet lukt).

Tja, voor scootextreme, leer van de reakties die je hier leest. Ga eens bij jezelf na waarom ze zo zouden reageren?

Dus ik wil graag wat inhoudelijke reakties zien van mensen die wel/niet hun geld terugkrijgen ipv de cowboy verhalen :)
 
@ TS: heb je geen afschrift of zo? Kijk daar even op en scan dat in en stuur dat naar ze op. Dan heb je het gewoon 100% waterdicht.
 
Wat is onterecht? Wil je zeggen dat er feitelijk niet heeft plaatsgevonden wat de topicstarter heeft omschreven? Of vind je het vervelend dat mensen hun slechte ervaring met jouw winkel kenbaar maken? Of vind je vervelend dat je zelf een reaktie plaatst waardoor je als onprofessioneel wordt bestempeld? Hoe dan ook, als je wat te klagen hebt mag je altijd e-mailen.


BAM 1-0
 
Het is wel heel leuk om naar de politie te stappen of iemand met meerdere schuldeisers failliet te laten verklaren, maar de praktijk is toch wat anders.
Zo leuk vind ik dat echt niet, gaat een hoop tijd in zitten. Ik heb vooraf nog vriendelijk verzocht om het te regelen, ik heb ook contact gehad, maar daar is het bij gebleven.
In z'n geval zal namelijk degene vaak de schulden voldoen (zeker bij dit soort kleine bedragen) en rustig verder gaan. Wat naar mijn mening meer zin heeft is zorgen dat je ervaringen deelt met vrienden en kennissen.
Daarom ben ik ook dit topic gestart. De schulden voldoen zou hem wel netjes staan, maar ik heb het idee dat deze persoon niet zo netjes is.
Ik hoop alleen dat er niemand anders in trapt.
Voor degene die wel wat van deze winkel tegoed hebben, het zou volgens mij geen probleem zijn om naar de fysieke winkel te gaan en daar netjes je geld terug te krijgen of je spullen geleverd te krijgen.
Er staat helaas geen ScootXtrem boven de rekening.
Als je er dan niet uitkomt kan je of dan terplekke nog de politie bellen of een civiele procedure starten (alhoewel gezien de hoogte van de "schade" je dat vaak niet lukt).
Sowieso, als ik vakken was gaan vullen in die tijd dat ik hiermee bezig ben, had ik m'n geld al terug gehad. Van de politie verwacht ik weinig. De site is er ook nog steeds.
Dus ik wil graag wat inhoudelijke reakties zien van mensen die wel/niet hun geld terugkrijgen ipv de cowboy verhalen :)
Dit is in princype een openbaar forum waar ieder mag posten wat binnen de regels van het forum valt. Of je er wat aan hebt is een tweede...
 
Bel anders Nforce de hostingprovider eens op. 0165 397263. Misschien willen hun je wel helpen met de site uit de lucht te halen maar weet niet tot in hoevere dit wettelijk toegestaan is. Ik zou tegen Nforce (Pieter Taks) gewoon zeggen dat je een gedupeerde bent en er hoogst waarschijnlijk meerdere mensen zijn.

Ik heb hun vorige week al gemailt met de vraag of ze het telefoonnummer weg kunnen halen en dat gingen ze ook doen geloof ik.
 
Dit is in princype een openbaar forum waar ieder mag posten wat binnen de regels van het forum valt. Of je er wat aan hebt is een tweede...

Het is misschien wel een openbaar forum, maar je weet wel wie Bas is? Bas is namelijk degene die bepaalt wat hier wel en niet gezegd kan worden ;)

Wat ScootExtreme betreft tsja...als je je slechte naam probeert te zuiveren zoals mij verteld is zijn jullie op deze manier lekker op weg....
 
Klopt, maar ik zal niet zomaar de discussie doodslaan. Ik vind het gewoon geen goed plan als mensen iemand willens en wetens failliet willen verklaren als er relatief weinig aktie is ondernomen. Ik zeg niet dat ik ze gedrag goedkeur, maar zorg gewoon dat je altijd de eer aan jezelf houdt.

@de opmerking dat er geen ScootXtreme boven de factuur staat. Dat maakt niet uit. Als iemand handeld onder welke naam dan ook, en hij is niet ingeschreven bij de kvk dan is diegene gewoon hoofdelijk aansprakelijk. Patrick heeft hier zelf gezegt dat hij de eigenaar is, dus die verklaring heb je al.

Sowieso vindt ik het redelijk apart dat ScootXtreme zich hierdoor laat kennen, die paar euro nu niet uitbetalen kost hem op de lange termijn veel meer aan gemiste omzet. Het zou hem sieren als hij of de topic starter in dit topic kan posten dat ie ze geld terug heeft en excuses voor de afhandeling.

@kees: Ik denk dat de hostingprovider daarmee erg buiten ze boekje gaat.
 
gast ! Wij ben jij dan wel niet ?

Als iemand anders mensen probeert te naaien om welk bedrag dan ook dan mag hij van mij faiet gaan, zijn leven verwoest worden etc.
Als er meer mensen zoals jij zijn! met zo'n denk wijze dan krijgen de mensen die dit soort praktijken doen de vrije hand.

Kan wel merken dat het jou geld niet is ! en dat je er totaal niet dichtbij staat bij dit verhaal. Ga lekker ergens reageren waar je wel iets zinnings kan melden.

Leer nadenken sukkel, ga je iemand zijn leven ruineren voor enkele duizenden euro's?

waarschijnlijk eerder enkele honderden....

Als het echt nodig is grijpt de "overhed" wel in, en dan gaat het om miljoenen. en DAN kan je iemand zijn leven ruineren, aangezien hij het ook heeft gedaan bij andere.

Je gaat iemand toch niet failliet laten verklaren omdat hij 4 cilindertjes niet heeft opgestuurd. :X

Jij snapt volgens mij niet de gevolgen van een failliet verklaring. :X
 
Erm, lees de draad voordat je blaat :) Volgens mij is het punt niet aan de orde, en is het gewoon zaak dat ie netjes ze geld terugkrijgt.
 
Leer nadenken sukkel, ga je iemand zijn leven ruineren voor enkele duizenden euro's?

waarschijnlijk eerder enkele honderden....

Als het echt nodig is grijpt de "overhed" wel in, en dan gaat het om miljoenen. en DAN kan je iemand zijn leven ruineren, aangezien hij het ook heeft gedaan bij andere.

Je gaat iemand toch niet failliet laten verklaren omdat hij 4 cilindertjes niet heeft opgestuurd. :X

Jij snapt volgens mij niet de gevolgen van een failliet verklaring. :X


jij bent echt een mooie..
als iemand je oplicht en het gaat volgens jouw niet om miljoenen euro's mag je er dus niks tegen doen?
ondernemers die zo graag mensen willen OPLICHTEN mogen wat mij betreft per direct falliet verklaard worden, het komt namelijk gewoon op diefstal neer!!

Net zoals de TS al aangeeft, hij heeft er keihard voor gewerkt, en nu krijgt die ze spullen niet..
Jij doet overkomen alsof 4 cilinders á 300 euro per stuk voor jouw een peulenschil is.. dan stel ik voor dat JIJ de TS toch ff lekker ze geld teruggeeft.

jij snapt volgens mij de gevolgen van diefstal niet..
clown
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top