Frame nummer staat niet helemaal netjes recht

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Het begon allemaal zo, ik kocht een 2ehands runner van een jongen die ik ken en wel vertrouw.
Helemaal niks aan de hand alle papieren + sleutels en verzekering er netjes bij. Hij had hem immers gekocht bij de dealer waar ik ook mijn Sr toender tijd gekocht had dus ik ging er van uit dat hij eerlijk was.

maar toen ik hem vandaag 22-02-04 wilde verkopen wilde de kopers een politiecontrole uitvoeren. Daar had ik geen probleem mee. Wat blijkt dat de cijfers niet allemaal gelijk staan op 1 lijn :?

ik mocht mijn scooter nog bij mij houden en zal van de week een telefoontje krijgen van de blauwe vrienden. Waarna zij mijn scooter mee zullen nemen voor technische onderzoek. Zij gaan dan mijn frame nummer "etsen" en dan moet er blijken of hij eerlijk is of niet.

Wie van jullie heeft ook zoiets mee gemaakt en hoe is het allemaal afgelopen?

nu is het afwachten voor mij:(

greetz YL

Advertisement - register to remove this

Originally posted by haagze sf2
je heb toch papieren??
nou dan nixs om je druk over temaken dus..

ik maak me meer druk om het genen wat ze gaan uitspoken met mijn runner etc. En hoelang alles duurt,de politie heeft allen tijd zolang het niet om incasseren van geld gaat.

Helemaal geen framenummer

Ik heb ooit eens een brommer aangeboden gekregen met helemaal geen framenummer.. Hij was wel verzekerd (Waarschijnlijk op ander framenummer) Maar wat kan de politie dan tegen me doen al zou ik die brommer gekocht hebben en erop zou gaan rijden??

k heb dit ook gehad bij een runner

k kocht m met papieren , word aangehouden technisch onderzoek

en heb m nooit meer teug gezien ondanks ik met rekeningen ,het adres van de verkoper en alles had

maar k heb de waarde van de scooter toen 1750 gulden terug gekregen weet niet wie dat betaald heeft

als ie gejat blijkt te zijn krijg je'm niet terug...

maybe voor je hem meegeeft: haal alle extra spullen eraf van accessoires, dure vering etc, alle snel spul enzovoort... en hang er desnoods een cheapo ac blok onder ofzo...
koop gare kappenset en zet die erop

jah, ik zou gewoon ff de hele runner strippen en alleen met het frame naar de politie gaan :D

Straks ben je 'm helemaal kwijt, zou balen zijn.

Back