C coenmx Well-Known Member 18 October 2005 #1 Hey, Ik heb een fox gekocht maar echter wel in Frankijk. Wat moet ik allemaal doen zodat die goed is om hier te rijden? En hoeveel dat gaat kosten? Alvast bedankt. ltrr Coen
Hey, Ik heb een fox gekocht maar echter wel in Frankijk. Wat moet ik allemaal doen zodat die goed is om hier te rijden? En hoeveel dat gaat kosten? Alvast bedankt. ltrr Coen
Crazybond700 Koos oorlelloos 19 October 2005 #2 Gaat je denk ik niet lukken. Er zit een frans frame in dus je zal of een nederlands frame moeten kopen of proberen hem om te laten zetten bij rdw. Maar of dat lukt weet ik nie....
Gaat je denk ik niet lukken. Er zit een frans frame in dus je zal of een nederlands frame moeten kopen of proberen hem om te laten zetten bij rdw. Maar of dat lukt weet ik nie....
MK_GSM Hengelow!! 21 October 2005 #3 En als het lukt moet je denk ik ook nogg invoersrechten gaan betalen en die zijn niet mis denks
-=Cope=- boinhaasch 21 October 2005 #4 lijkt me ook nie dat het gaat lukken als je um op kenteken wil zetten. mss dat het minder kost als je er hier in Nl. 1 koopt
lijkt me ook nie dat het gaat lukken als je um op kenteken wil zetten. mss dat het minder kost als je er hier in Nl. 1 koopt