Fotoverslag Malossi Trofei Adria (Italy) 2011

voor mij was ook een groepje aan het battelen ze trapte elkaar gewoon uit iemand slipstream of het gras in.aan het einde gaven ze elkaar een hand van was een leuke battle hahah
 
wat een mafkezen dat ze elkaar zo behandelen 8P

kun je wel vrij dicht langs de baan komen om te fotograferen? waar moet ik aan denken? afstand van zijkant/tribunes naar baan zoals Assen ongeveer?
 
Pffff, eindelijk terug van 1,5 week snoepen van Italiaanse scootersfeer (bevestigd door de weegschaal!). Ik heb een flinke lading fotos en verhalen klaarstaan van het Malossi weekend in Adria, het bezoek aan de Polini fabriek en het Polini weekend in Pomposa.
De mooiste prestatie is denk ik wel de 2e plaats die door Sarik behaald is in de Monomarca klasse van de Polini Cup, maar hierover meer in een nieuw topic.


Pilota Pensionada snapt pet niet:
[IR]http://www.arnoudracing.nl/pomposa2011/IMG_6937.JPG[/IR]


Toch maar alvast een fototje van onze Sarik die ondanks zijn open gegleden achterwerk nog kan lachen.
[IR]http://www.arnoudracing.nl/pomposa2011/IMG_7324.JPG[/IR]
 
Supertof dat hij het daar zo goed heeft gedaan! Is dat dezelfde klasse waar Repeppi enzo in rijden of rijden die in een expert klasse ofzo? Desalnietemin...hele nette prestaties, eindelijk heeft Nederland nog ergens een indruk achter gelaten! (en voor Sarik is dit natuurlijk een top gebaar richting zijn sponsor ;))
 
Volgend jaar moet je meegaan naar Pomposa Bart, echt een circuit voor jou en ook nog eens een stuk goedkoper dan een weekendje Adria:p
 
Op de fb van Rick staat een link naar de filmpjes, ook de crash van Jos.
Hij ziet volgens mij een metertje naast de lijn, en is hem gelijk kwijt.
 
Op de fb van Rick staat een link naar de filmpjes, ook de crash van Jos.
Hij ziet volgens mij een metertje naast de lijn, en is hem gelijk kwijt.

Volgens mij vergis je je. Op dat filmpje is iemand anders (met onboard video). Jos viel ook in een andere bocht (de een-na-laatste). Hij lijkt er wel veel op door dezelfde witte helm.
 
Geen uitgebreid verslag van mijn kant, ik moet nog een verslag schrijven voor de scooterxpress en daar heb ik al moeite mee:p

Maar wel alvast wat foto's van Adria:

Vrijdag 30 September
Ons vakantiehuis voor 11 dagen in the middle of nowhere
IMG_6871.JPG


De aankomst in de hal waar we na wat moeilijke communicatie met de Italianen toch een zeer aangename plaats toegewezen kregen
IMG_6872.JPG


Dennis de Lijster met zijn blingbling scooter met een vleugje HvG Engineering
IMG_6882.JPG


Sarik en Jos maken hun eerste verkenningsrondjes op het reuzencircuit
IMG_6906.JPG


Jos controleert zijn zuiger op voldoende lichtdoorlaat
IMG_6922.JPG


Op vrijdagavond kregen we allemaal een lekker diner getrakteerd van Malossi.
IMG_0638.JPG


Na de eerste trainingsdag werd er meteen al flink gesleuteld in het huisje
IMG_6924.JPG


Zaterdag 1 Oktober
Alles staat netjes klaar voor de trainingen en kwalificaties
IMG_6926.JPG


Bart Klazen en Dennis de Lijster bespreken de laatste strategieen
IMG_6934.JPG


Sarik valt in slaap bij de wachtrij voor de technische keuring (het mannetje in het groene pak werd trouwens winnaar de volgende dag)
IMG_6935.JPG


Een van de vele dikke Maxiscooters
IMG_6939.JPG


Sarik's Polini racepak werd toch niet echt op prijs gesteld en hij werd dus verzocht een hestje aan te schaffen voor 10 euro:X
IMG_0639.JPG


Zaterdagavond waren de motorblokjes toe aan een grote beurt na 2 dagen knallen
IMG_6940.JPG


Gelukkig waren we de enige gasten in het vakantiehuis.....
IMG_6941.JPG


Na het sleutelen werden de onboardvideos van Sarik even goed bestudeerd onder het genot van een biertje
IMG_6942.JPG


Zondag 2 Oktober
Zomaar een foto
IMG_6953.JPG


Foto vanaf de andere kant van de hal
IMG_6959.JPG


Malossi chickies waren ook voldoende op voorraad
IMG_6968.JPG


Nog meer promotie onzin waar we allemaal aan meebetalen
IMG_6969.JPG


Schakelapparaten
IMG_6974.JPG


Omdat alle zipjes sprekend op elkaar lijken....
IMG_6978.JPG


Bart had zichzelf een Malossi verfsetje bespaard (verstandig als je zoveel valt)
IMG_6981.JPG


Jos Koelewijn heeft regelmatig gebruik gemaakt van de behulpzame huistuner van Malossi
IMG_6987.JPG


Nogmaals een van de vele fotos die op 100 meter afstand gemaakt zijn
IMG_7006.JPG


Maandag 3 Oktober
Sarik heeft een aantal dagen de tijd gehad om zich na het teleurstellende resultaat in Adria voor te bereiden op het volgende raceweekend in Pomposa.
IMG_7007.JPG
 
Back
Top