This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van jezelf Topic #16

Status
Not open for further replies.
Hehe, wilde Maandag ook nog gaan kijken in Lopik maar is er niet van gekomen, had al verwacht dat jij ook mee zou doen

het was inderdaad zeer gezellig zaterdag nacht, Q music was er met de foute party dus dan weet je het wel haha

pronk: was maar gekomen maandag was het net zo groot feest nog

volgend jaar zeer zeker weer het hele weekend sochtens half 8 al buiten onde de party tent staan te hakken op een cd 1993 heerlijk

Hehe doe maar niet, staat straks shownieuws hier voor de deur

Pepijn, wat was je verhaal dan?

Oh, en zo erg lijk ik niet op hem.. Just the right angle :+

Haha ik heb hem al door

"David Hasselhoff was in 1986 op bezoek in Nederland en samen met Anita bezocht hij de zieke kinderen in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Privé was daar ook bij en hier het artikel waarin Anita vertelde over haar ontmoeting met David. Heel stoer op tv in zijn leren jasje (denk aan de Knight Rider)"

http://www.anitaheilker.com/artikel_david_hasselhoff.html

David Hasselhoff blijkt Nederlandse zoon te hebben.

Vrijdag: 17juni, 2011

Er is een foto opgedoken van een Nederlandse jongen, die uit betrouwbare bron de buitenechtelijke zoon zou zijn van David Hasselhoff. De jongen is nu 24 jaar oud en is er zelf ook pas achtergekomen, het 24 jaar bewaarde familiegeheim kwam uiteindelijk toch uit. David Hasselhoff was in 1986 op bezoek in Nederland en bezocht hij de zieke kinderen in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Hoogstwaarschijnlijk heeft David naast dit bezoek nóg ergens een bezoekje gebracht.

Het is nog niet bekend of er al contact is geweest tussen de jongen en David.

David Hasselhoff was in 1986 op bezoek in Nederland en samen met Anita bezocht hij de zieke kinderen in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Privé was daar ook bij en hier het artikel waarin Anita vertelde over haar ontmoeting met David. Heel stoer op tv in zijn leren jasje (denk aan de Knight Rider), maar in werkelijkheid een gevoelsmens die zijn tranen niet de baas kon. Bron:www.anitaheilker.com en weekblad Privé (week 28, 12 juli 1986)

Ja had niks te doen @ work

Edit: hahah inderdaad, had ik dus ook gevonden

Status
Not open for further replies.