D dirtydutch Well-Known Member 25 October 2010 #1 hey kan iemand mij helpen met een foto waar de thermostaat zit bij een piaggio sr . ik heb er al een paar keer onder gekeken maar kan het niet ontdekken . bij voorbaat dank
hey kan iemand mij helpen met een foto waar de thermostaat zit bij een piaggio sr . ik heb er al een paar keer onder gekeken maar kan het niet ontdekken . bij voorbaat dank
Melv16 Gewoon Melvin.. 25 October 2010 #2 Thermostaat zit IN je cilinder, als die er al een in zit. Waarom wil je het weten dan ? Upvote 0 Downvote
Massacre ThatOneBlack 25 October 2010 #3 zit normaal toch altijd al een schroefje? linker kant van bougi zit die? Upvote 0 Downvote
D dirtydutch Well-Known Member 25 October 2010 #4 heb het inmiddels gevonden zit indd in de kop , heb het idee dat er geen inzit , duurt erg lang voordat ie een beetje op temp is. heb ook het idee dat de choke er lang blijft hangen . Upvote 0 Downvote
heb het inmiddels gevonden zit indd in de kop , heb het idee dat er geen inzit , duurt erg lang voordat ie een beetje op temp is. heb ook het idee dat de choke er lang blijft hangen .
M Mafs Well-Known Member 25 October 2010 #5 Massacre said: zit normaal toch altijd al een schroefje? linker kant van bougi zit die? Click to expand... Dat is de thermo'meter' <] Upvote 0 Downvote
Massacre said: zit normaal toch altijd al een schroefje? linker kant van bougi zit die? Click to expand... Dat is de thermo'meter' <]
melf #50 Well-Known Member 25 October 2010 #6 dit is een thermostaat : http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-1493/Thermostaten.html deze zit IN je cilinderkop , bij piaggio kan ie in het kleine spruitstukje zitten , je moet hoe dan ook het koelvloeistof eruit laten lopen om erbij te kunnen. Upvote 0 Downvote
dit is een thermostaat : http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-1493/Thermostaten.html deze zit IN je cilinderkop , bij piaggio kan ie in het kleine spruitstukje zitten , je moet hoe dan ook het koelvloeistof eruit laten lopen om erbij te kunnen.