This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Firefox F15 digit F10 F12 F15 H20

Flits

Well-Known Member
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb voor mijn dochter een Malaguti F15 gekocht met een digitale teller.
Nu geeft dat ding de hele tijd achter elkaar alleen maar F10 F12 F15 en als hij F15 laat zien er net onder H20. Zowel met het contact aan als met het contact uit. 8P

Ik heb me wezenloos gezocht of je zo'n scherm kunt resetten ofzo, maar kan niks vinden.

Weet een van jullie misschien hoe ik de teller ook de snelheid enzo kan laten weergeven?

Ik heb ook een malaguti F15 digitale.

Denk dat de accu leeg is of zo.

Want als mijn contact uit staat staat er steeds F12 en daarna F15 en dat blijft maar door gaan.

Maar bij mij als er geen accu op zat of dat die leeg was. drukte ik op het blauwe knopje links op het handvat bij de schakelaars.
Maar dan kon die net niet aan zodat die snelheid en alles aan kon geven.
Maar met volle accu lukte dat wel en met lege accu en contact aan stond er ook elke keer F12 en dan weer F15 en dat wisselde elkaar steeds weer af.

Dus als het goed is heeft het toch iets met uw accu te maken.

Hoop dat je hier wat aan hebt. succes

Volgens mij heeft jouw scooter een identiteitsprobleem. Denk dat een goed gesprek bij de psycholoog wel kan helpen.

Srry voor dat nutteloze stuk, kon 't niet laten.
Anyways, misschien kun je even de scooterzaak erover bellen ofzo? Die hebben als het goed is overal wel service manuals van bij de hand.