Farotube subframe vraag

Roan12345

Member
Mogguh,

Ik wou net een farotube subframe bestellen voor me zip type3 125. Nu zie ik er een tekoop staan voor een zip2000. Nu weet ik niet of dat exact dezelfde is? Op een aantal websites waaronder WBtuning krijg je de keuze tussen sp98, zip 2000 en typhoon/runner/nrg etc. Dus nu is mijn vraag, past / hoort dat subframe onder mijn type3

Advertisement - register to remove this

Is exact hetzelfde voor de korte carters afaik.
Zit je niet met het uit lood staan van je velgen? Sp98 velgen op sp2000 scheelde klein beetje daarom deden we altijd ook sp98 subframe eronder. En met we bedoel ik van die kleine detailzeikers zoals ik trouwens. Dus er zou een klein verschil inzitten al. Maar dat kun je wel verwaarlozen kwam ik na jaren achter. Maargoed passen zal het ongetwijfeld doen.

EDIT.... zie nu pas type3 staan en geen SP :')

Zit je niet met het uit lood staan van je velgen? Sp98 velgen op sp2000 scheelde klein beetje daarom deden we altijd ook sp98 subframe eronder. En met we bedoel ik van die kleine detailzeikers zoals ik trouwens. Dus er zou een klein verschil inzitten al. Maar dat kun je wel verwaarlozen kwam ik na jaren achter. Maargoed passen zal het ongetwijfeld doen.

EDIT.... zie nu pas type3 staan en geen SP :')
Past zo’n farotube subframe ook op 50cc modellen, of niet? Of zijn er betere alternatieven

Back