Facilly's Special Rox

Nee as gaat er heel misschien het weekend in. Maar heb volgende week toetsweek dus waarschijnlijk gaat het nog wel ff duren :)

PM Gelezen en beantwoord!
 
Facilly said:
Nee as gaat er heel misschien het weekend in. Maar heb volgende week toetsweek dus waarschijnlijk gaat het nog wel ff duren :)

PM Gelezen en beantwoord!

toetsweek is dom. het is voor niets goed. dat zie je wel, nou gaat het weer tijdje duren voordat het vlamt

btw: nog geen pm ontvangen :rolleyes:
 
Ziet er goed uit jammer dat je je blokje geen straalbeurt heb gegeven :) had mooie afwerking geweest. maarjah dat zijn details :p
 
Naja weet je wat is Djaex, de scooter is ook half voor straat gebruik. Dus dan is het blok alsnog in no time weer ranzig. Dus ga hem nu ff beetje opschuren en spuit hem dan ZELF in chrome, zodat ie zilver/grijs wordt :p Want glimmen zal het wel niet gaan doen :p

@Spasta, Ik PM nog wel een x dan :p
 
Sneller een update dan ik had verwacht :p

Kreeg vandaag van Nicky foto's toegestuurd van mijn subframe. is heeel netjes geworden vind ik (thanx hiervoor :w). Er was alleen een stukje kromgetrokken, dus dit probeert hij weer terug te buigen oid en dan stuurt hij hem hierheen :)
Heb dus alvast wat pics hiervan!

sub1.JPG


sub2.JPG


sub3.JPG


En er komt een HPI 2003 Binnenrotor deze kant op, heb alvast een wazige pic:

hpi20033ne.png
 
Naja, word mijn eerste meeting :p Mag waarschijnlijk toch niet sprinten.. en anders moet je hem ook steeds in de gaten houden :)

Maarja, zie wel. Als ik vervoer heb dan gaat ie mee en anders de volgende meeting :D
 
Facilly said:
Dat komt wel goed denk ik ;)
Misschien dat ik ermee op Meeting Lelystad ben, maar denk dat ik zonder kom :p

Hoezo zou je niet mogen sprinten dan ?. Maar jah ik ben er nog niet zeker van dak in Lely ben maarjah ben zeker wel benieuwd naar je beestje :W
 
Nog geen 16, geen certi dus, niet verzekerd (weet niet of dat verplicht is :p), geen helm en ga zo maar door :)

maar helm zou nog kunnen komen natuurlijk ;)

Oja en trouwens. Heb net even het blok gesplitst en de krukas gemonteerd. In een half uurtje en dat voor de eerste x :D
Was veeeeel makkelijker dan ik had gedacht, alleen wel men vingers verbrand. Maarja, je moet er wat voor over hebben :)
 
Vandaag weer een leuke update! Laatst de Power One krukas in het blok gezet:

17ul.jpg


26ph.jpg


Ook een heeeel leuk pakketje van Tom gekregen:

35zs.jpg


45bt.jpg


55gw1.jpg


En een groepsfoto van 2/3 van al mijn onderdelen en zooi:

61qg.jpg


77sr.jpg


En dit was het weer voor even. :p
 
Ben al druk bezig geweest met plannen om de Piaggio NRG velgen te gaan fixen. Binnekort komt er een NRG adapter deze kant op om eens flink onder handen te nemen 8)
 
En daar is er weer 1, een update!

Misschien had je al kunnen zien dat mijn Yasuni C16 op het V&A gedeelte tekoop stond. Na vele loze boden te hebben gekregen werd ik het een beetje zat.

Toen kwam Patrick (Patie34) net op tijd met zijn C20, die hij aanbood. Hij wilde hem wel ruilen tegen mijn C16.

Dus paar daagjes later kwam hij langs met de C20 en hebben we nog even gebeund aan het blok (krukas draaide nog iets te stroef), nog bedankt hiervoor :p. Dus beide blij met de nieuwe uitlaten en ik gelijk het blok weer verder in elkaar zetten. Wiel er weer op enz..

Dus even wat fotootjes

Verschil in lengte, C16 vs C20:

6tje4se.jpg


Alles gemonteerd en wel:

1tje6cw.jpg


2tje7gv.jpg


3tje7ja.jpg


4tje7iy.jpg


En Mijn Carbon Remhendels waren ook binnengekomen:

5tje3qv.jpg


En dit was het weer :'(
 
Back
Top