Originally posted by re-mark:
de nieuwe Honda motor (mugen) draait 21000 (!) toeren, hij wordt in één deel gegoten, dus het blok kan niet splijten. een normale F1 motor 18000t/pm
Originally posted by SF II LCD:
En de renault (die nog nie veel doet...) kan er wel 21.000 aan door de grote V ( 110 graden dacht ik)
Originally posted by tIM:
hoe worden die kleppen bedient? Dmv een nokkenas, of electrisch met magneten enzo?
Originally posted by Ruud:
gewoon 2taktheb je geen kleppen problemen meer
Originally posted by TB:
Er zijn nu motoren in ontwikkeling (renault en asiatech) die rond de 20-21000 toeren moeten draaien. Alleen dit halen ze niet. De nieuwe renault ploft bij bosjes en die asiatech van onze Jos valt een beetje tegen geloof ik. Gelukkige bijkomstigheid, de nieuwe mercedes motor ploft ook nogal snel. Ferrari rules!!
Originally posted by TB:
Idd, de asiatech haalt de 20000 toeren lang niet nee. Maar dit was in het begin wel de bedoeling.