This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

evo tuned op evo uitlaat :S:S:S:S

Status
Not open for further replies.
Mja, als een cilinder getuned wordt hoeft het niet te betekenen dat hij veel meer toeren gaait draaien of zo.. Misschien looptie wel gewoon goed met die evo50 pijp..

valt mij erg op dat hier veel mensen praten over dingen waar ze totaal geen ervaring mee hebben. de meeste mensen "denken"

als ze m tunen op de evo 50 uitlaat dan gaat toch wel lukken. ik bedoel dan zorgen ze dat het perfect overloopt etc. ik denk dat het geen kwaad kan. ja c20 loopt misschien beter. maja das 300 euro. ik bedoel 70 evo loopt ook beter ;x

Ik reageer alleen op art, want die heeft als laatste onzin gepost (op paar na)
-In het beign heb je gleijk, zoals Enrico al zei. Ze hoeven er niet perse een toerenmonster van te maken. En een Evo50 is dat std. ook niet.
-Perfect overloopt? Denk je nu aan uitlaatpoort vloeiend rond maken ofzo :s
-Denk denk denk
-300 E, Evo50 is ook neit gratis
-Evo70 ... hmmpf denk je dat Evo50 goedkoper is ofzo?

Laat ik er maar mijn visie op los gaan laten. Ik reed met een evo getunde cilinder ( getuned door de uitlaatpoorten te vergroten en de uitlaatpoort aan te passen) . Ik reed eerst met een nardo op deze cil en later de evo 50 uitlaat. Dit was een hele verbetering die te verwten was. Helaas is mijn ex scoot nooit op de testbank geweest maar hij liep erg goed met deze pijp. Of hij het beter zou doen met een c20 , ik denk van wel maar de evo pijp op mina zal het echt nie slecht gaan doen op een getunde ev50 cil. Geschat vermogen van mijn scoot was 13pk , echter dit was geschat en nie erg betrouwbaar dus , maar hij liep wel hard.

ja dat zeg ik ook het zal wel lekker gaan rijden maar is niet het beste wat er is.

en ok edat yrjo verhaal klopt niet helemaal maar ik bedoel ze zijn niet zomaar eerste

Originally posted by Mattekwab
.... een c20 ,----> ik denk van wel maar de evo pijp op MINA zal het echt nie slecht gaan doen op een getunde ev50 cil<-------. Geschat vermogen.....

Ik praat niet over minarelli horizontaal.. ik praat over een blok van een nrg... mensen... toch blijf ik erbij dat ie em beter niet kan kopen. als ie toch die evo50uitlaat heeft.mzzl

zeg dat wel zelf een gilardoni 50 met een evo 70 uitlaat loopt lekker niet perfect dat zeg ik ook niet maar het loopt wel lekker dus ik weet echt niet wat jullie allemaal in je hoofd halen het zal echt niet slecht gaan lopen hoor.

(ow en dat wan die gilardoni was een voorbeeld dus ga daar plz niet over zeuren)

bla bla bla... je vergelijkt appels met peren

Hey Ruben (Killin Ark) is toch wouter ze probleem hehe die Evo 50 uitlaat gaat het wel doen op die getunede 50 hij reed eerst toch ook met een Yas Z op ze std. evo ... als ie geld over heb haalt ie maar gewoon een C20 ofsow dat schijnt goed te lopen op getunede Evo...
En tuurlijk kan ie een 70 evo kopen mjah dan mag ie eerst wel is een andere krukas gaan halen en dan moet ie er ook zow enzo een andere uitlaat op mjah ik heb het er nog wel over met jouw en wouter op msn
Laters

jullie oostzaners zijn ook echt niet slim hé. Denken jullie nou echt dat Dirk die Evo ff uber tuned? NEE dat doet ie niet. Je moet blij zijn als t uberhaupt dirk is die m gaat bijwerken.
En als je erbij verteld dat ie met Evo50 pijo gaat draaien dan wordt daar wel rekening meegehouden.

En waarom denk iedereen bij tunen meteen aan meer toeren draaien? slaat nergens op.

Status
Not open for further replies.