evo tuned op evo uitlaat :S:S:S:S

Status
Not open for further replies.

killin ark

HolyGangTuning
ik heb een vriend die gaat een evo50 getuned kopen bij dila. maar hij heeft een evo 50 uitlaat gekocht. Dila zegt dat hun de evo 50 getuned hebben voor op de evo50 uitlaat.. dat lijkt me een beetje vreemd maarjah... wat denken jullie hiervan is et gewoon verkoops praatjes of kan het echt? thnx

Advertisement - register to remove this

tuurlijk kan het het gaat ook wel goed lopen maar het kan beter ja.
ik had iets gehoord van ej evo 50 uitlaat inkorten dat dat heeeeeel goed is ofzo misschien is dat een optie

Lijkt mij dat de evo 50 pijp nu niet meer voldoet en waarschijnlijk te laagtoerig is. maar weet zo niet op wat voor toerental de cil + uitlaat het meeste vermogen/koppel hebben

d8 dat ze allebij std 13.700 en als de cil getuned wordt zal dit waarschijnlijk hoger liggen en voldoet de pijp niet meer.

Originally posted by churchester
tuurlijk kan het het gaat ook wel goed lopen maar het kan beter ja.
ik had iets gehoord van ej evo 50 uitlaat inkorten dat dat heeeeeel goed is ofzo misschien is dat een optie

je kan niet zomaar een stukje uit een uitlaat halen, dan moet je eerst heel veel berekeningen maken, en zelfs dan kan het nog fout gaan. Dit is wel een x goed gegaan bij rubenR met ze hr2

ik zeg toch ook niet dat hij zomaar ff moet gaan zagen of slijpen maar laat het doen ofzo maar bij een evo 50 cil met een evo 50 uitlaat werkte het goed ofzo wie weet hier meer van ?

het loop volgens mij wel gewoon goed hoor
en dila tuned trouwens niet zomaar je cilinder en als ze het doen doen ze het niet op 14 k hoor.
denk je nou echt dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn

yrjo en ben laten hem niet zomaar daar tunen

Ik moet mijn scooter vrijdag daar ophalen en een vriend van me heeft daar ook zijn scooter laten maken en ze doen het niet zomaar als ze het doen willen ze het goed en zelf doen ze tunen dus niet zomaar je cilinder wat ik boven al zei

Wat een niveau hier :)

Een Evo50-uitlaat zal het best aardig doen, maar ik weet er verder weinig van...

Ken maar 1 voorbeeldje waar hij op getest is; Zip2000 50cc Evo van Twins, en daar was de C20 beduidend sneller/sterker...

Originally posted by Mathieu
neej die gasten zijn dom die laten de cil 14k draaien terwijl de pijp bij bijv. 12k zijn power heeft.

ik bedoel dus hiermee te zeggen dat die lui dat NIET zullen doen als ze een beetje verstand van zaken hebben.

Originally posted by churchester
yrjo en ben laten hem niet zomaar daar tunen

hehe :) ik denk dat het anders is gegaan:

dirk langeberg: hey yrjo/ben hebben jullie volgend jaar zin om op een polini zip te racen?
yrjo/ben: ja lache :)

ben en yrjo zijn niet met hun scooters naar dila gegaan he.. tis andersom 8)

Originally posted by Coen
je kan niet zomaar een stukje uit een uitlaat halen, dan moet je eerst heel veel berekeningen maken, en zelfs dan kan het nog fout gaan. Dit is wel een x goed gegaan bij rubenR met ze hr2

[offtopic]
Je kan wel redelijk voorspellen wat er dan gebeurd met de powerband hoor, het is echt niet zo dat die uitlaat waardeloos word oid.
En je kan het altijd er weer terug op lassen.
[/offtopic]

Status
Not open for further replies.
Back