This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

evo sr probleem> wel starten,niet rijden!

monstar

monstar
Goeiemidag, beste luitjes mijn sr met
-24mm mikuni vlak
-evo 70 lc
-team 2001 pijp
-ori ontsteking
wil wel starten maar als ik dan gas geef maakt hij eerst wat toeren en wil niet vooruit en als ik dan meer gas geef gaat hij stotteren en gaat nogsteeds nix vooruit.

al geprobeert>meer,minder lucht en een andere carb (21mm) maakte nix uit
andere cdi ook nix

er lijkt ook wel rook uit de carb te komen en terugslag!

ideeen ?

-massa draadje ook al geprobeert
-veel sproeiers geprobeert
-membraan al 2 x nagekeken ook goed

mijn bougie vonkt mooi (blauwe vonkjes?)

Hij geeft ook echt geen vermogen je kan ook niet rijden als je volgas geeft ofzo!

Last edited:
carb niet helemaal vol met bagger toevallig ?

probleem lijkt iig als niet goed massa.... maar goed als jij zegt dat et daar niet aanligt + OOK niet aan je membraan dan moet et je carb afstelling zijn

(of miss je zuiger ondersteboven ofzo ? )

sproeiert als eerste geprobeert maar het mocht niet baten
kabelboom is echt een fucked zootje ben ik net achter gekomen. maarjah ben nie zoon elecktronica man beetje jammer

ik denk idd de massa want die is origineel aan de startmotor bevestigt, haal je hem eraf loopt hij stationair en geef je gas dan gaat hij stotteren

edit - gewoon een dik draad tussen het frame en je blok

Last edited:
Wat voor geluid maakt ie als je gas geeft?
Lijkt me idd een probleem met je vonk.

Zorg dat je bobine een goede verbinding maakt met je carter en frame, evenals je cilinderkop

koop een bougie van denso ofzow met Zu 10 een kleine punt electrode op de bougie had het probleem op met mk SP bougie en probleem opgelost
weet bijna zeker dat dat het is

weet imand een schama te vinden van een sr of de JUISTE manier van het aansluiten van alleen ontsteking,bobine,cdi, en welke draad er onderbroken moet worden om het te stoppen (voor me contakt)