This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Evo-Rox Framesjeezer [100% Twins]

ik deel mijn mening met maxierox,

het is niet echt een intressante special en ook niet echt netjes,
beetje gare foto's en verschillende grotes. Als je dat even netjes fixed is het al wat intressanter om te kijken en te lezen .

Igg veel succes met je plannen

JA ik heb persoonlijk vrijweinig ervaring met Paint enzo..

Iemand die mischien wil helpen met op maat maken van de foto's?

Anyway.. er komen geen kappen op juist omdat ik niet een van de snelste heb.. en ik toch een beetje mee wil dingen

het is pas mijn 1e project dusja.. of sprinter :/

Eerst Framepje mooi maken , en dan over langer tijdje mischien zelf kappen maken.. Geheele set..

Groetjes en bedankt voor de reacties en tips!

speedboer geeft je een nep keihin

kun je aan stationair schoef en het buisje bovenop zien

leuk project ,, maak er iets moois van

Hmm in dat geval gaatie terug

Jeroen wat lul je vaag heb ik je toch 10x gezecht, Je wou zelfs fotos zien van mijn ECHTE en de NEPPE erlangs, dus ga hier niet doen net alsof het niet zo is en mensen laten denken dat ik je oplicht.

je hebt ook alles mee genomen zonder te betalen, dus beetje jammer dat je dan zoiets post kerel , maar als het nu opeens zo'n probleem is paas hem dan idd maar gewoon terug. khou niet zo van die onzin.

Last edited:

:winner:

jammer idd, leuk project.
Ik wil ook zo een ontsteking :|

succes ermee

ten eerste moet je niet moeilijk gaan doen alsof je er niets van wist...
ten tweede maakt het (naar mijn mening) geen fuck uit of je deze versie van de keihin hebt of degeen met een serie nummer..verschil is echt miniem
(en ja uit ervaring)..

succes met dit project...hou wel van een verlengt rox frame dus ben benieuwd naar foto's!!

greetz Ken

€€€€€€€€€€€€€€€€€

Digitaal Minarelli € 399,- Twins 2006 curve voor meer acceleratie

betaal je ergens anders ook maar dan heb je de set niet zo compleet en met een gammele grondplaat.

Thanks voor alle positive re-acties , volgende update kan mogelijk foto loos zijn of even duren

mijn foto toestel ( E900 samsung ) zat in de wasmachine :|

dusja