K kielserat kielserat 6 July 2008 #1 ik ben opzoek naar een EVO flens voor een yasuni c21... kan iemand me zeggen waar ik deze kan kopen? heb al geinformeerd bij js tuning, maar die antwoord niet... alvast bedankt!
ik ben opzoek naar een EVO flens voor een yasuni c21... kan iemand me zeggen waar ik deze kan kopen? heb al geinformeerd bij js tuning, maar die antwoord niet... alvast bedankt!
Edwin Senior Membert 6 July 2008 #3 laten maken bij abt oid? euroscooters zijn ze alleen voor de evo uitlaten Upvote 0 Downvote
race_typhoon Well-Known Member 6 July 2008 #4 Nou.. Hij vraagt toch om een EVO flens? Dat is een flens voor een Evo uitlaat... Die kan je gewoon bestellen.. Als je een ander iets wil, moet je naar Tjoeners a-la Max etc.. Upvote 0 Downvote
Nou.. Hij vraagt toch om een EVO flens? Dat is een flens voor een Evo uitlaat... Die kan je gewoon bestellen.. Als je een ander iets wil, moet je naar Tjoeners a-la Max etc..
Edwin Senior Membert 6 July 2008 #5 kielserat said: ik ben opzoek naar een EVO flens voor een yasuni c21... Click to expand... Upvote 0 Downvote
pedro Well-Known Member 6 July 2008 #6 evo flens een flens voor je yasuni c21 kan je bestellen bij euroscooters.nl en die kost € 12,95 en past alle maal op yasuni c30,c21,c21 Upvote 0 Downvote
evo flens een flens voor je yasuni c21 kan je bestellen bij euroscooters.nl en die kost € 12,95 en past alle maal op yasuni c30,c21,c21
krosje Well-Known Member 6 July 2008 #7 pedro said: een flens voor je yasuni c21 kan je bestellen bij euroscooters.nl en die kost € 12,95 en past alle maal op yasuni c30,c21,c21 Click to expand... linkje van de pagina Upvote 0 Downvote
pedro said: een flens voor je yasuni c21 kan je bestellen bij euroscooters.nl en die kost € 12,95 en past alle maal op yasuni c30,c21,c21 Click to expand... linkje van de pagina