Evo blok

Status
Not open for further replies.

Witte_@_SR

BMW M-Power
ey

ik kan van een jongen een evo blok kopen met:
-evo 70 lc
-dd blok
-polini overrange
-2G
-evo vertanding
-evo krukas

en dit voor een prijs van 200 euro. nu ben ik bang dat het gestolen is. iemand die hier zo'n blok mist?? zoja geef ik zn msn ff door...zoniet koop ik em want dat is geen geld voor zo'n blok.

btw toen ik vroeg zit er overrange in? 'ja kan wel is vertanding toch''
en toen hij ging eten: ey wel mondje dicht want mn moeder mag niet weten dat ik em verkoop.

Advertisement - register to remove this

of ie gejat, is, ja of nee, mischien bij schouwing van kenteke, probleem ??

voor puur sprint, heb je er geen last van ??

als ze je aanhouden met zon setup, heb je toch grote kans, dat je et 1 en ander kwijt bent,:)

zou et gewoon doen, als het allemaal er goed uit ziet, en goed werkt :)

Ik zou dan wel ff de kop van de cil afdraaien, misschien is die cilinder wel hard genaaid en verkoopt die je troep.

Als je dus mijn antwoorden leest, zie je dat ik het niet vertrouw. Komt misschien door de prijs en het vage verhaal over zijn moeder. Maar je moet het zelf weten.

BOERI said:
Ik zou dan wel ff de kop van de cil afdraaien, misschien is die cilinder wel hard genaaid en verkoopt die je troep.

Als je dus mijn antwoorden leest, zie je dat ik het niet vertrouw. Komt misschien door de prijs en het vage verhaal over zijn moeder. Maar je moet het zelf weten.
Mja daarin ga ik met je mee. Iig check alles goed! Zodat je er later geen spijt van krijgt.

Status
Not open for further replies.
Back