This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

evo blok @ rappido frame?

athenarox

barry
mensen ik wil sbo 2008 met een rapido frame gaan rijden met m'n piagio evo 70 blok maar het subframe van een rapido is veel kleiner ik wil graag weten kan ik daar gewoon een paar bussen voor laten draaien om de ruimte op te vullen?

en nog iets gaat zo'n frame dat wel houden (22.2 pk blok) ?

ga zoiezo een aluminium buis tussen de tank en het staal bij m'n voorvork lassen maar graag julie mening en eventuele ervaringen met dat frame met een speed blok.

grtz barry

wat voor rapido heb je het over? Peugeot rapido of Rapido het merk?

alles valt pas te maken , maar deze frames zullen erg slap zijn , zou iig wat doen aan stevigheid , een buis tussen het frame is iig niet de oplossing , dat is alleen maar voor het remmen hoogstens en/of voor de stijfheid van het frame in de rijrichting..

jah t gaat om een peugeot rappido t frame is egt licht majah als t niet te houden is dan ga ik er niet mee boeke dan ga ik me scooter die ik nu heb wel lichter maaken voor komend seizoen

je hebt tegenwoordig ombouw sets van peugot naar pia

en waarom zou je frame het niet houden, iedereen probeert te sprinten met zo licht mogelijke frames toch.