This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EVO 70 vs DR-tuned

Kasteel

MHR member
Hoi mensen ik had een vraagje, ik zie namelijk steeds vaker evo 70's te koop staan, nieuw voor 450 a 500 gulden. Nu was ik eerst van plan om voor ongeveer 350 een dr-tuned te kopen, maar ik begin nu weer te twijfelen, is die evo 70 heel veel beter dan die dr-tuned, en wat zijn de andere voordelen/nadelen (kans op vastlopen, levensduur ed.)??

Evo-setup is ook kritischer, verdere onderdelen uit je setup zijn ook prijziger... Je moet voor goede prestaties een topuitlaat hebben, grotere carb. is een must, en originele krukas kun je op de zolder gooien...

Greetz.

Sorrie Bart maar ik denk toch echt dat dit ook geld voor een EXTREEM getunede DR70.......

8)

Gisteren met mn runner met dr-tuned iemand met hebo manston, Jolly moto en 21mm eruit gevalmt. Meer power bij ruim 11k dan hij had bij 13k

Re: Re: EVO 70 vs DR-tuned

Originally posted by Ufo
Gisteren met mn runner met dr-tuned iemand met hebo manston, Jolly moto en 21mm eruit gevalmt. Meer power bij ruim 11k dan hij had bij 13k

wuhahahaha, die gast ging zeker huilen =D

manston tegen dr tuned wooot

Originally posted by Ufo

Net alsof je daaruit wat kan afleiden, die dewd met manston doet gewoon iets heel erg fout...

nou 't schijnt toch zo te zijn dat een goed afgestelde en goed getunede dr70 een goed afgestelde evo70 tot de 60 eruit kan rijden? (jaja, lees ook de artikelen op scooterz.nl )

Re: Re: EVO 70 vs DR-tuned

Dat wel, maar wij doen met zo'n DR tuned ook iets heel erg goeds... denk ik...

Gewoon niet kapot te krijgen zo'n DR... nauwelijks ingereden, gereden zonder werkende waterpomp, benzine opgereden...
En hij ziet er nog als nieuw uit.

Tsja, het zit hem natuurlijk in de afwerking en de enkele zuigerveer...

Originally posted by VDM

Net alsof je daaruit wat kan afleiden, die dewd met manston doet gewoon iets heel erg fout...

Originally posted by Joël
Dat wel, maar wij doen met zo'n DR tuned ook iets heel erg goeds... denk ik...

Ok, jij je zin 8)

Maar mijn DR is aardig mishandeld en nu, na 250km ofzo ziet hij er totaal niet meer uit, ding is paar keer warmgelopen enzo dus opzich best logisch .

Originally posted by Patrick
nou 't schijnt toch zo te zijn dat een goed afgestelde en goed getunede dr70 een goed afgestelde evo70 tot de 60 eruit kan rijden? (jaja, lees ook de artikelen op scooterz.nl )

Daar geloof ik dus echt nix van..