This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

evo 50


als de TS een uitlaat heeft voor 50cc ga ik uit van een Z of een R , in dat geval ben je echt geen andere krukas nodig , en bovendien zou ik dan nog geen Top racing nemen.. en er zijn 2 types TR krukassen std en "snel"

een andere membraan is nergens voor nodig , alleen een paar Malossi plaatjes zijn ruim voldoende , een andere koppeling zal ook niet perse nodig zijn , dat kan altijd nog.

een andere vario is wel handig over het algemeen en dat is ook geen verkeerde investering , samen met wat afstelmaterialen.

een 17,5mm Dell'orto is RUIM voldoende.

de spoelkanalen op maat maken is ook nergens voor nodig , ik heb op straat altijd gereden met std carters met een VOLLEDIGE 50 LC evo setup , op de onsteking na dan..

de spoelpoorten op maat maken is een minimaal verschil wat niet eens te vernemen is , al met al is het dus een enorme kostenpost voor helemaal net niks..
 
ja da snap ik maari k kon deze cilinder heel goedkoop krijgen snap je?? maar als ik nu een 17,5 mm dellorto koop en complete malossi koppelingset dan kom ik toch wel redelijk in de buurt waar hij goed op zou kunnen lopen of niet dan???

Maar je zei een paar reacties terug dat je een grotere carb hebt aangeschaft?
als je een 19mm hebt gekocht zou ik die er op zetten ipv nog meer geld uitgeven aan een 17.5mm..

Maar wat voor uitlaat heb je nu precies?
Yasuni R/ C16 / C20? Maak anders even een foto, aangezien we met speculeren ook niet echt wat opschieten
 
Als je de 19mm hebt liggen, zou ik deze er gewoon op houden.
Verschil zul je niet echt merken, hoogstens een iets betere gasreactie.
Hij zuipt wat meer en over het algemeen vind ik een 17.5mm makkelijker afstellen.