euro98...

TheFugitive

Well-Known Member
er is al eerder een topic over geweest maar ik hoor zoveel verschillende antwoorden.. mijn vraag is niet of ie harder gaat trekken met euro98
biggrin.gif
biggrin.gif


mijn vraag is namelijk is het goed voor je scoot om euro98 ongelood te tanken? mijn scoot is onbegrensd en rijd 85 op de teller.smeert 98 beter als 95? help me out

gewoon korte concrete reacties graag.
 
Advertisement - register to remove this

Alleen als je een heel hoogtoerige scooter heb, dan zal je er profijt van hebben.
Je zult er niet harder door trekken.
Ik denk dat het voor jou beter en goedkoper is om euro95 te tanken, of wat is anders je setup?

Greetz
 
oke daar heb ik wat aan ik dacht dat het wat vetter zou zijn en beter smeert hehe dus alleen voor 70cc moet ik aan denken en alles vet getuned dan euro98 erin doen en als ie veel toeren maakt oke oke
 
toch raade mijn deale raan om, toen ik mijn scooter daar nieuw kocht, de eerste 500 km, Euro98 te tanken!! dus als er geen of weinig verschil is snap ik niet waarom!!! m'n scoot was toen nog begrensd!!!
GrtZ

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
Dealers weten er vaak nog minder af dan jezelf. Wat ik niet allemaal al voor een onzin verhalen heb gehoord van dielers.... Bijv. je moet je scooter als hij koud is niet electrisch starten, want dat schijnt slecht ervoor te zijn.........
rolleyes.gif
 
Ik moest de eerst 500km ook 98 tanken...heb ik ook braaf gedaan, wissik veel
smile.gif


Daan, wat jij zegt klopt niet "alleen bij hoogtoerige scooterz zul je er profijt van hebben"
je bedoel natuurlijk "alleen bij scooters die een hoge compressi hebben...blbablabla"
 
Originally posted by SHaRP_EyE74:
Dealers weten er vaak nog minder af dan jezelf. Wat ik niet allemaal al voor een onzin verhalen heb gehoord van dielers.... Bijv. je moet je scooter als hij koud is niet electrisch starten, want dat schijnt slecht ervoor te zijn.........
rolleyes.gif

idd, dat mag ik ook niet van me dealer!!!
met koude motor moet ik kickstarten!!! :)
doe het alleen bijna nooit, alleen 's ochtends af en toe, want dan start ie met de kickstarter in 1 keer!!!


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
nog zo'n voorbeeld van een plaatselijke dealer: Scooters warmdraaien is onzin, want als je meteen wegrijdt is hij veel sneller warm, en dan slijt het minder..
Inrijden vond hij ook niet echt nodig. Hij zei, als ik een scooter heb gereviseerd, dan laat ik hem eerst eens op de middenbok volle toeren draaien. Als hij dat volhoudt dan weet ik tenminste dat hij het goed doet. yep.... zoiets heeft een opleiding hiervoor gevolgt.
 
meeste dealers hebben dus echt geen opleiding heh...

Bij PU, waar ik wellis kom, lul ik die gasten ook helemaal klem...

Over dat kickstarten, in mijn onderhouds boekje stond ook "als u minder als 5km gaat rijden is het aan te raden om de kickstart te gebruiken omdat anders de accu niet genoeg bij laad" ofzo.

Startmotors zijn voor mietjes
smile.gif
(tis wel handig)
 
Back
Top