Esther opgenomen op IC [update 21-04]

ik heb eerst aan esther gevraagd of ze dit goed vind zo hoe ik het hier post

ze gaf aan dat ze het wel mooi vond omdat veel mensen haar ook kenne en recht hebben het te weten

ze zou het leuk vinden ook al kent niet iedereen haar maar ze zal het erg leuk vinden om spulletje's te mogen ontvangen
kaarten knuffels etc etc

het vrolijkt haar erg op
 
was even schrikken toen ik dit las, ik ken ze niet persoonlijk. Maar zoiets wens je niemand toe. nu voel ik mij schuldig toen ik zat te klagen omdat ik 12 dagje naar het ziekenhuis moest voor mijn wijsheidstanden

Veel beterschap aan Esther zelf, familie, vrienden en kenissen
 
Esther, veel sterkte toegewenst. En familie en vrienden ook natuurlijk!
Ken haar wel niet persoonlijk, maar -zoals jij het ook al zei- waarom moet dit een leuk meisje overkomen en niet een Samir A? Maar dat is niet het belangrijkste. Het belangrijkste is hier een goed herstel. Mogen we hopen dat dat snel gebeurt!!!

Nick.
 
Zo..das even schrikken zeg. Heb het verhaal gelezen en sta eigenlijk nog steeds verbaasd over de samen loop van omstandig heden. Ik ken haar niet maar wens haar en al haar vrienden/kennisen heel veel sterkte toe.
 
Bert said:
Zo..das even schrikken zeg. Heb het verhaal gelezen en sta eigenlijk nog steeds verbaasd over de samen loop van omstandig heden. Ik ken haar niet maar wens haar en al haar vrienden/kennisen heel veel sterkte toe.

Het een heeft te maken met het andere... Vocht is een broedplaats voor bacterien. Verder hebben zieke mensen al een veel lagere weerstand. Vandaar dat het ene op het andere volgt..
 
kerel echt waar jij en alle andere die er bij betrokken zijn, super veel sterkte ik hoop dat dit echt helemaal goed komt, het is mischien nog een lange weg, maar ze is een vechter zo lees ik!
succ6! en sterkte!
 
Back
Top