Ervaring met de Mezoly CDI + afstandsbediening instelbaar voor Piaggio 50c 4 Takt 2V

Henkie-T

Member
Hallo, ik heb op K-parts de Mezoly CDI + afstandsbediening instelbaar voor Piaggio 50c 4 Takt 2V Begrenzer gevonden, deze kost 50 euro. Dat is een stuk goedkoper dan de euro begrenzer, maar ik kon geen reviews van dit product vinden en wou weten of hij het waard was om te kopen. Ik ben van plan om hem alleen te gebruiken voor als ik op de rollerbank wordt gezet, voor de rest rijdt ik gewoon onbegrensd.

Piaggio zip 4takt 2V
bouwjaar: 2013
 
Advertisement - register to remove this

Hiermee is alles begonnen voor Eurobegrenzer.
Condensatortje parallel aan de pickupinput van de CDI.
Rotzooi dus, dit is geen begrenzer maar een vernachelaar.
Ik noem een begrenzer een toestel wat pas ingrijpt op het moment dat het maximaal ingestelde toeren bereikt is.
Deze condensator doet dit continue in principe vanaf 0 Hz, met alle gevolgen van dien.

Trouwens kort geleden had iemand hier op het forum problemen met deze Mezoli begrenzer.
Ik dacht dat de klacht was dat de scooter aleen maar reed in de begrensde stand.
 
@Sparky,
Omdat TS het had over een begrenzer van € 50,- die een stuk goedkoper is dan de Eurobegrenzer, ben ik op de site gaan kijken en zag dat deze beginnen bij € 25,-
Vandaar mijn vraag/opmerking.
Jij hebt van dit soort dingen veel meer kaas gegeten dan ik. Dus als jij zegt dat dit troep is, neem ik dat zondermeer van je aan.

@Henkie-T,
Duidelijk dat het om een versie gaat met een AB.
Ik kan je helaas geen advies geven, maar er zullen vast wel forumleden komen die dat wel kunnen geven.
Succes...
 
Hallo, ik heb op K-parts de Mezoly CDI + afstandsbediening instelbaar voor Piaggio 50c 4 Takt 2V Begrenzer gevonden, deze kost 50 euro. Dat is een stuk goedkoper dan de euro begrenzer, maar ik kon geen reviews van dit product vinden en wou weten of hij het waard was om te kopen. Ik ben van plan om hem alleen te gebruiken voor als ik op de rollerbank wordt gezet, voor de rest rijdt ik gewoon onbegrensd.

Piaggio zip 4takt 2V
bouwjaar: 2013
Ik zou verder zoeken. Straks werkt het niet en ben je 50 euro kwijt.
K parts heeft me dat ook al geflikt met een begrenzer van 115 euro en ze blijven maar aanhaken dat ze de juiste hebben opgestuurd.
Is overigens niet de eerste keer dat ik klachten hoor over hun.
 
Off topic:
Helaas:
Sommige mensen denken dat ze alles maar kunnen "plempen" op het internet.
Zonder hoor en wederhoor is het niet netjes om een website te kakken te zetten of ergens van te beschuldigen...
Als ik een winkelier zou zijn, die ter goeder trouw producten te koop zet en ik zie dit soort rare berichten, dan zou ik mij vastbijten om mijn naam/zaak gezuiverd te krijgen...!!!

On topic:
Nogmaals veel succes met je speurtocht naar een bevredigend antwoord...!!!
 
Last edited:
Ik zou verder zoeken. Straks werkt het niet en ben je 50 euro kwijt.
K parts heeft me dat ook al geflikt met een begrenzer van 115 euro en ze blijven maar aanhaken dat ze de juiste hebben opgestuurd.
Is overigens niet de eerste keer dat ik klachten hoor over hun.

Heb geen klachten bij hun. Moet je ook geen troep kopen. Daar ben je ook wel zelf bij..

Begrenzers zijn voor watjes die grote mond hebben van ik ga 80cc rijden, maar later terug krabbelen om er toch een begrenzer erop te doen.
En dan straks klagen als je ontsteking kapot is (dat ding is veel duurder om te vervangen)

Tegenwoordig hebben mensen weinig besef van waarde.
 
Heb geen klachten bij hun. Moet je ook geen troep kopen. Daar ben je ook wel zelf bij..

Begrenzers zijn voor watjes die grote mond hebben van ik ga 80cc rijden, maar later terug krabbelen om er toch een begrenzer erop te doen.
En dan straks klagen als je ontsteking kapot is (dat ding is veel duurder om te vervangen)

Tegenwoordig hebben mensen weinig besef van waarde.
Als jij zo denkt mag dat. Maar ik heb toch echt slechte ervaringen over hun. En als ik een watje zou zijn zou ik geen aerox hebben die 100+ loopt he. Ik wil op mijn daily gewoon normaal kunnen rondrijden. En ik zeik niet over een kapotte ontsteking. Ik weet zelf ook wel wat de gevolgen zijn.
Maar dat accepteer ik gewoon. Ik heb alleen al meerdere keren bij k parte verkeerde producten binnen gekregen.
 
Nou dan heb je nog nooit bij zandri besteld, daar is het nog veel erger.

Hele bestelling geplaatst (waren veel vijsjes) Miste er gewoon een paar.

En paar dagen geleden miste ik de binnen achterspartbord voor mijn kisbee.
 
zandri zit hier 4,5 km vandaan... nog nooit geweest..

K-parts heeft me altijd de goede spullen geleverd.
zelf de dingen die ik 'verkeerd' besteld had kwamen goed binnen.
altijd teveel bestellen en de rest netjes terug sturen! totaal geen probleem bij k-parts.

enne vijsjes zijn schroefjes voor de hollander
 
Daarnaast weet je voor elektronische onderdelen nooit met garantie / of terug brengen komt.
Omdat de verkoper zoiets nooit meer nog een keer kan verkopen.. En zeker niet ze handen eraan gaat branden of zoiets nou kapot is of het wel werkt.
 
Nou dan heb je nog nooit bij zandri besteld, daar is het nog veel erger.

Hele bestelling geplaatst (waren veel vijsjes) Miste er gewoon een paar.

En paar dagen geleden miste ik de binnen achterspartbord voor mijn kisbee.
Ik heb bij zandri juist geen problemen. Ik bestel daar best veel. Deed ik ook bij k parts. Maar nu niet meer ik heb gewoon geen zin in gedoe met verkeerde producten.
 
Back
Top