This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Erke's zip2000 R2B

*UPDATE

gisteravond kijk ik uit de ruit, komt de vriend van me aanlopen, wat de kappen was aant spuiten

hij wou beginnen, de verf bestellen dus, zag ie toen dat ie zich vergist had in de prijs. ipv 220 euro per liter koste me die verf 1400 euro per liter (excl.btw) :|

minder leuke verrassing dus.
heb maar gelijk andere lak gekozen

zilver paars parlemoer

was ook best duur (200 euro p/L) maarja das nog geen 1400 euro

dus.... grootte wijziging dus, alleen weet ik niet welke kleur ik de binnekappen moet geven, en een gedeelte heb ik al wit gespoten maarja wit op zilver lijkt me niet zo mooi..

iemand ideetje?
 
Wit op zilver vind ik persoonlijk ook erg mooi. Maar je zegt dat je zilver paars paarlemoer hebt? :?
 
ja de basiskleur is zilver, met een paars parlemoer schijn
ik denk dat ik wacht met spuiten van de rest v/d binnekappen tot ik de kappen gezien heb, dan weet ik of ik wit er mooi bij vind.
 
update

****UPDATE***


de wit gespoten velgen


kapje van de uitlaat, beetje overbelicht



spoiler wit gespoten



remklauw ROOD (lijkt oranje maar op andere pic zie je het beter)



wiel-spatbordje + remklauw ROOD



binnenkappen in spuitplamuur en geperforeerd, maar ik vond t niet mooi, dus dat wordt nog uitgefreesd



dit krijg je als je spuit terwijl de luchtververser aanstaat...
vond me ma leuk
 
woei... dat vind ik echt altijd gewaagt.... dat mensen een scoot die al mooi is en nog strak staat onderhanden gaan nemen.
dat word wel wat.
 
*** UPDATE ***

*** UPDATE ***

na ong een maand hard werken aan me scootje is ie klaar, kleur was een verrassing, niet zoals ik me had voorgesteld, maar nu ben ik er toch tevreden mee

nouja "i'll let the pictures do the talking"



















motorisch moet er nog wel wat gebeuren, en ook nog kleine optische details, (nu heb ik een oude handoek als voetplaat, maar dit word traanplaat)

mzzl Erke
 
de code van de verf weet ik niet, wel de naam : zilver/ parlemoer paars het merk is PPG

motorisch gaat er zeker nog wat gebeuren, ik ben nu aant sparen voor een yas R! begrenser ben ik momenteel aan het verwijderen, dan nog wat trekveertjes/sproeier afstel werk...

dus 70 word het niet helaas maybe een volgend projectje, die ik dan alleen voor het opfokken gebruik!

ps bedankt voor alle leuke replies!
 
mooi spuitwerk doed :W

Alleen ben bang dat dat wit wel ernstig snel vies zal worden, ik spreek uit ervaring
 
Het spuitwerk is inderdaad ZEER geslaagd.

Hele mooie combinatie. Verneuk het nu aub niet met er TE veel stickers te gaan over hangen... Gewoon clean is zeker wel nice.

Sjoko, het wit blijft aardig mooi hoor. Als je er maar genoeg blanke lak over doet...
 
denk het ook wel... maar dat maakt niet uit hij ziet er zo behoorlijk netjes uit, is een aparte kleurencombo maar zeer geslaagd! die yas R zal ook netjes staan