Enigste sleutel van scooter kwijt :(

Sipdawg

Well-Known Member
Hallo,

Ten eerste ik ben geen dief :). Ik heb al een tijd mijn Peugeot Rapido en was altijd in de veronderstelling dat ik een reserve sleutel er van had. Nu ik dus laatst op een feest mn sleutel ben verloren zoek ik nu naar wat een goede oplossing voor mij is. Een paar vragen:

- Zou ik mazzel kunnen hebben dat een andere sleutel gaat passen?
- Wat zou een slot voor me nieuw/2ehands gaan kosten?
- Kan ik het oude slot zo eruit halen? (staat nu op stuurslot)
- Past er eventueel een oud vision slot erin?

Nou ik hoop dat jullie me weer es kunnen helpen, en dat dit weer es in t goeie subforum terecht komt.

Vr. Gr. Sipdawg
 
Advertisement - register to remove this

K geloof dat zon peug rapido een beetje hetzelfde slot heeft als een kymco dj?
weet het nie zeker hoor, maar ik heb toen ik nog een kymco had hetzelfde probleem gehad; ik heb een roestvrijstalen plaatje in een bepaalde vorm gevijld waarmee ik ook mn sloten openkreeg, en t was een heel simpel vormpje.
toen ik die sleutl net kwijt was gebruikte ik een schaar met een scherpe punt; gaat ie ook mee van t slot
dus als j een beetje handy bent en geen zin hebt om nwe sloten te kopen.. succes
 
Cool,, wat er gezegd werd over die kymco en dat het zo`n makkelijk slot is. Ik ga dan eerst maar es even proberen om met wat artikkelen het slot open te "kraken". Hoop dat dit lukt!. Mocht het niet lukken dan moet ik idd maar even bij de dealer gaan kijken of ie nog iets leuks heeft....
Maar met een schaar gaat t dus wel lukken denk je?
 
Back
Top