Enige idee hoeveel pk malossi 172cc

Advertisement - register to remove this

Wat wil je precies weten? Stel ik zeg nu 35pk, wat doe je met deze informatie? Want het vermogen wat iemand kan behalen hangt van veel factoren af. (Ik zag ook je andere topic, en ik denk dat je misschien iets meer de zoek functie kan gebruiken).

Wat wil je precies weten? Stel ik zeg nu 35pk, wat doe je met deze informatie? Want het vermogen wat iemand kan behalen hangt van veel factoren af. (Ik zag ook je andere topic, en ik denk dat je misschien iets meer de zoek functie kan gebruiken).
Zit kijken naar verschillende 172 cilinders maar was benieuwd als malossi het een beetje waard was want kan ook een beetje meer betalen en en beter 172 kopen

Wil je iets sneller zijn .. wat iets meer kost... Toronda 180 CC ... dan mag je met de grote jongens mee doen .
Niet denken alleen snelle Cilinder kopen , en denken dat je er dan ben , veel randzaken bepalen ook de snelheid .

Gemiddeld genomen, Malossi 172 LC:
Voor +/- 350 rond de 17pk (stage 0)
Voor +/- 500 rond de 22pk (stage 1)
Voor +/- 600 rond de 28pk (stage 2)
Voor +/- 900 rond de 33pk (stage 3)

Men gaat er dan vanuit dat de set-up daaromheen ook correct is en uit kwaliteit onderdelen bestaat (high-end), en zijn deze allen afgesteld op een bank. Uiteraard variëren de prijzen en zou je zelf meerdere verkopers moeten raadplegen en vragen om uitdraaien. Hou er rekening mee dat een volwaardige set-up voor top prestatie in de papieren gaat lopen, je praat dan niet over tientjes werk of een paar honderd euro.

PS: Er is geen vaste regel wat stage nu exact is ten opzichte van pk's, daarom moet je navraag doen bij de tuner zelf; Maar bovenstaande geeft een grof gemiddelde. Verder zou je een budget keuze moeten maken en dan kijken wat haalbaar is binnen dat bedrag.

Last edited:
Back