Enemy Territory

ippeltje

Banned
Hey,

mensen die van tactical shooters houden moeten ET oftewel enemy territory is downloaden.
Op publieke server gebeurd er niet veel met tactieken maar zodra je wedstrijden gaat spelen begint het pas.
Ik vind het namelijk leuk om wedstrijden te spelen.

Het is een gratis spel en niet al te groot.
Spel bestaat naar mijn wete al 4/5jaar.

Ik speel het spel pas 1jaar en paar maanden.
Vroeg me is af of mensen dit spel spelen en zo ja welke server of clan.

Lijkt me leuk om met sf.net te gaan gamen op een server :p

Wil je meer weten voor download link dan zet ik deze later wel in deze post.

gr. Ippel
 
Advertisement - register to remove this

Ghehe alweer ?

Kan me herinneren dat we dit al een keer gedaan hadden met een paar man 8):p

Was er alleen niet zog goed in :D
 
Volgens mij wel, jij had toen ook een topic gemaakt.. of gereageerd in een spellen topic :+

Ik weet bijna wel cker dat jij er ook bij zat :p
 
Je kunt hem trouwens hier downloaden
http://games.activision.com/games/wolfenstein/
(en dan op "enemy territory" klikken)

Ik heb het laatst een keer geprobeerd, maar vond het echt 3x niks.
Het "voelde" niet echt lekker aan en bovendien zag het er ook niet echt goed uit (heb niet zo'n goede videokaart, maar ik kan ook HL2 of COD redelijk mooi en goed spelen, dus waarom dit niet?).

America's Army vind ik dan beter.
 
america's army is zo traag en zo kk lange tijd om te wachten.
blegh.

ik speel ET nu best op flink niveau, dan word het leuk ja.

in het begin is het echt een zuig spel :D
 
mohaa, k doe et niet meer zo vaak alleen, denk iets van 1 a 2 wars in de week. Waarvan het bijna alleen maar cupwars zijn.
 
$aint said:
Je kunt hem trouwens hier downloaden
http://games.activision.com/games/wolfenstein/
(en dan op "enemy territory" klikken)

Ik heb het laatst een keer geprobeerd, maar vond het echt 3x niks.
Het "voelde" niet echt lekker aan en bovendien zag het er ook niet echt goed uit (heb niet zo'n goede videokaart, maar ik kan ook HL2 of COD redelijk mooi en goed spelen, dus waarom dit niet?).

America's Army vind ik dan beter.

Ik heb ET best veel gespeeld een jaartje of 2 geleden, samen met een hele boel vrienden kansloos knallen. Kan niet anders zeggen dat het toen best tof was.
Grafisch is het spel gewoon oud, en draait (na mijn idee) best goed op oudere pc's (in mijn geval toen een p4 2,2Ghz/1gbram/9600pro). Heb het spel toen ik deze pc net had nog even gespeeld maar vond het eigelijk niets meer aan (al zal dat ook te maken hebben met FEAR wat toen net uit was :winner: ).
 
RobinL said:
mohaa, k doe et niet meer zo vaak alleen, denk iets van 1 a 2 wars in de week. Waarvan het bijna alleen maar cupwars zijn.
en dan vind je het saai ?

ik speel elke dag een war en verveelt zeker niet , steeds nieuwe tactieken bedenken.
 
Miss is het leuk om met mensen BF2 te doen??? Is op dit moment toch wel de shooter imo :) Kan der nog steeds me lol in vinden :p

Plus dat ik own :p
[IR]http://i1.tinypic.com/rtescj.jpg[/IR]
(klikbaar)

Tha_OZ ben ik dus :W :p
 
BF2 is ook gaar, allemaal zo simplistisch en nep, hou ik niet echt van.
Je mag er natuurlijk wel een topicje over maken :p

Waar ik echt op zit te wachten is Insurgency, dat wordt volgens mij echt TE goed.
 
Als het serieus tactisch is wil ik het nog wel een keer proberen, aangezien ik het helemaal niet als tactisch in m'n herinnering heb.

Dit weekend ff afspreken op een servertje oid?
 
ET is totaal niet tactisch. Gewoon loos knallen en gaan met die banaan. Vind dat BF2 dan nog wel in de buurt komt van het tactisch zijn.

Zowiezo is tactisch niet echt mogelijk via multiplayer. Zijn altijd wel mensen die het verzieken.
 
Ossje said:
ET is totaal niet tactisch. Gewoon loos knallen en gaan met die banaan. Vind dat BF2 dan nog wel in de buurt komt van het tactisch zijn.

Zowiezo is tactisch niet echt mogelijk via multiplayer. Zijn altijd wel mensen die het verzieken.
denk dat jij dan geen wars speelt....

op public servers is het doelloos knallen ja, maar daar speel ik dus nooit.
ik heb nog wel een clanserver.
dus als mensen daar willen komen, moet je het ff hier zeggen.

geef ik het ip en pass :)
 
Back
Top