elektrische ramp :D

My dreamz

Well-Known Member
beste,
Ik heb een mbk booster oud model

als project gekocht het elektrische gedeelte is één war boeltje

kan iemand helpen hoe sluit je de spots aan van de foto die ik heb toegevoegd

ALs het mogelijk is met foto's ;)*D

Attachments

• 201311_mainimage_productDetail_1.jpg
    201311_mainimage_productDetail_1.jpg
    9.9 KB · Views: 39
Advertisement - register to remove this

Ten eerste je post op een dag dat het vakantie is in de ochtend. Daarbij was het gister Koninginnedag... Beetje meer geduld.

Je kijkt gewoon hoe je originele licht aangesloten zit. Als je niet meer van plan bent je originele licht te gebruiken knip je de stekker (MET GENOEG LENGTE AAN DRAAD) los van je oude unit. Vervolgens ga je meten vanaf je kabelboom welke op zijn minst 12v aangeeft met een multimeter. Dan verbindt je van je nieuwe unit spotje 1 met spotje 2 zodat je 2 draden overhoudt: een plus en een min. Dan sluit je de plus aan op de draad die 12v aangeeft en de andere sluit je aan op de gene die geen spanning geeft. Wel er om denken dat je de min niet aansluit op je groot licht. Deze vervalt namelijk met deze licht unit.

volgens mij heb je 4 draadjes bij je spotjes (2 aan elk spotje)
je neemt van elk spotje 1 draadje en hangt deze samen, als je kan plaats hier een universele fiche op. zo bekom je vanaf je voorlicht 2 fiches.

dan geel en groen samen in een fiche en zwart( vanuit je kabelboom) dus originele fiche zoals eerder gezegd afknippen en dan universele fiche op plaatsen

tot zover mijn snelle schets :) hoop dat je er iets aan hebt

Back