Elektrisch Schema TYPHOON

Thomas

Senior Member
Ik heb pas geleden een 2e hands gekocht maar daar zat helaas geen elektrisch schema bij. Mijn grootste probleem is de knipperlichten aansluiten. Heeft iemand misschien het boekje van de typhoon???

mvg

Thomas
 
Advertisement - register to remove this

eindelijk een plaatsgenoot maarre dit hoort niet in Tuning algemeen thuis, verders heb ik dat boekje niet, ik ken t misschien ff aan een vriend vragen of die t heb
 
offtopic: in vlaardingen moet je ff oppassen zijn veel joden, ben ook al aangehouden, en ik hoorde dat 1 iemand in VLD 6 x aangehouden is in 2 dagen, enne lauw hoor t groen heb er sinds kort ook opgezeten, k doe nu mts, enne is je typhoon goudkleurig want ik kom er nog vaak :).


Ik heb die vriend nog niet gezien dus ik weet t nog nie
 
jah, joden volop, d'r rijd eentje de hele dag rond bij die hele lange weg vlakbij de Planeet, kan je nooit 's kijken hoe hard je scoot gaat :S
Anyway, m'n typhoon is zwart, en hij is nu dus helemaal uit mekaar, kappen d'raf en die shit, ik moet eerst alle bedrading checken, daarom heb ik dat schema nodig uknow :p

enne die gast waarvan ik m'n typhoon heb gekocht was gepakt in vld, en toen moest ie op de rollerbank met die typhoon (met race-uitlaat) ---> 140km/uur ---> 650 piek boete ....
dood aan de jode!!!!!
 
lolz, ik weet ook niet 100% of 't waar is, maar hij zegt dat die typhoon die ik nu dus van 'm heb nog steeds 140 kan met race-uitlaat...
 
Ja, en waar kan ik dat testen, de joden zien me al rijden op de snelweg :p en m'n teller kan maar tot 120km/uur....

Originally posted by Roger
dan gooi die race uitlaat er onder en kijk of je dan 140 rijdt

zal wel niet:|
 
ik zal wel 's naast een auto gaan rijden, kijken of ik ze bij kan houden, maarre heeft niemand dat schema van de typhoon??? Dat is 't laatste wat ik aan m'n scoot moet doen: de bedradingen controleren, maar het gaat zo fokkin lang duren zonder elektrisch schema :|
 
aaaai das jammer tja misschien hebben ze t wel maar ze willen gewoon dat je t bij hun laat maken enzo... maar goed iig geprobeerd probeer anders de importeur ofzo te mailen of wat dan ook
 
Back
Top