Elektra probleem Piaggio Zip

Sanitair

New Member
Ik was gister aan het touren en stond voor de spoorbomen en had mijn hand op de rem. De bomen gingen omhoog maar een ventje reed niet door dus ik wou toeteren, maar hierbij drukte ik perongeluk op de elektrische start. Nu werkt de elektra niet meer goed op contact, toeter werkt niet estart werkt niet knipperlichten werken niet. Als ik hem aan kick knipperen de knipperlichten heel snel.

Zekering lijkt heel te zijn??

Hoe kan ik dit fixen

Gaat om een Piaggio Zip 2017 4t, heb hem net 1 week in bezit.
 
Advertisement - register to remove this

Hoe verkracht je een zip binnen 1 week?

Gewoon lekker je elek start in drukken als je motor nog loopt..


Nu werkt de elektra niet meer goed op contact, toeter werkt niet estart werkt niet knipperlichten werken niet. Als ik hem aan kick knipperen de knipperlichten heel snel.

Misschien is dit probleem niet gerealiteerd aan je startmotor probleem. En je hebt hem 1 week, heb je geen garantie op dat ding?
 
Hoe verkracht je een zip binnen 1 week?

Gewoon lekker je elek start in drukken als je motor nog loopt..


Nu werkt de elektra niet meer goed op contact, toeter werkt niet estart werkt niet knipperlichten werken niet. Als ik hem aan kick knipperen de knipperlichten heel snel.

Misschien is dit probleem niet gerealiteerd aan je startmotor probleem. En je hebt hem 1 week, heb je geen garantie op dat ding?
Nee man, tweede hands gekocht. Op contact werkt hij wel gewoon weer. Toeter doet het nu wel en knipperlichten ook maar en startmotor hoor je nu ook draaien. Denk alleen zelf dat die niet genoeg stroom krijgen.
 
Meet de accuspanning eens.
Dit bij stilgelegde motor, stationair lopende motor en bij lopende motor met wat gas geven.
Laat de resultaten even weten.
 
Meet de accuspanning eens.
Dit bij stilgelegde motor, stationair lopende motor en bij lopende motor met wat gas geven.
Laat de resultaten even weten.
Zou bovenstaand even doen, dan weet je tenminste zeker dat de accu laadt.
Anders heb je over een aantal weken (afhankelijk hoe vaak je de scooter gebruikt) weer hetzelfde aan de hand.
 
Last edited:
Hoe verkracht je een zip binnen 1 week?

Gewoon lekker je elek start in drukken als je motor nog loopt..


Nu werkt de elektra niet meer goed op contact, toeter werkt niet estart werkt niet knipperlichten werken niet. Als ik hem aan kick knipperen de knipperlichten heel snel.

Misschien is dit probleem niet gerealiteerd aan je startmotor probleem. En je hebt hem 1 week, heb je geen garantie op dat ding?
waarom ben jij zon hinderlijk kut ventje? rgr gwn normaal of niet
 
Back
Top