elektra in het stuur doet het niet, en start niet

Thruseld

New Member
Hoi, ik had eerder een topic gemaakt waarin ik dacht dat een losse draad bij de zekering het probleem was waardoor mijn peoguot v-clic niet startte en ook als het contact gedraait was geen gehoor gaf aan de koplampen e-start of knipperlichten. nu is die draad weer gerepareerd en doet hij nog steeds niks, kickstart doet ook niks dus heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

@Thruseld
Zekering(en) gecontroleerd?
Defecte of geoxideerde startknop?
Bougie stuk?
Bougiedop/kabel oké?
Genoeg compressie?
Zomaar een aantal punten om te controleren.
Kan echt van alles zijn...
 
@Thruseld
Zekering(en) gecontroleerd?
Defecte of geoxideerde startknop?
Bougie stuk?
Bougiedop/kabel oké?
Genoeg compressie?
Zomaar een aantal punten om te controleren.
Kan echt van alles zijn...
sorry voor de late reactie maar toch heel erg bedankt voor je antwoord ben namelijk nieuw met sleutelen en werken met verbrandingmotoren, nu doet de scooter het nadat ik hem heb laten nakijken door een prof die alles gratis naast onderdelen voor me doet, het bleek een verrotte kabelboom te zijn en ben blij dat hij het weer doet!
 
sorry voor de late reactie maar toch heel erg bedankt voor je antwoord ben namelijk nieuw met sleutelen en werken met verbrandingmotoren, nu doet de scooter het nadat ik hem heb laten nakijken door een prof die alles gratis naast onderdelen voor me doet, het bleek een verrotte kabelboom te zijn en ben blij dat hij het weer doet!
Feedback is altijd welkom en goed.
Mooi dat het probleem achterhaald en opgelost is.
 
Back
Top