Electro stop

KneTTeR

Well-Known Member
Ik stond te tanken en wilde weer weggaan en opeens wilde de electro start niet meer, dus ik dacht naja accu draadje weer es los kijk ik thuis wel naar.. Thuis aangekomen zie ik dus dat alles nog vastzit. alleen niks werkt meer! De knipperlichten, toeter, benzine meter en remlicht.. Maar het gewone licht voor en achter doen het wel! Maar remlicht niet... Ook zonder accu niks.. Hoe kan dit en wat moet ik controleren? Zekering is goed, draadboom zit gewoon goed aangesloten volgens mij, wat kan er verder kapot zijn??
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by bastenj
tjeck de aansluitingen bij je remmen voor je remlicht deze gaan nog wel eens los, en als dat gebeurd maakt hij geen contact meer en kan je niet electrisch starten.

Dan moeten toeter etc nog gaan hé.
Ik ben er bijna zeker van dat ofwel je kabelboom ergens los zit, of dat je zekering kapot is. :!
 
Zekering is niet kapot, want dan zou alles werken als de motor zou draaien.. waar zit de massa van je electro precies? Ik denk dat het daar aan ligt dan.. Mn accu is nog vol gemeten met een ampere meter.. draadboom staat ook nog spanning op ga zo ff de stekkertjes doormeten op mn dashboard misschien ligt het daaraan..
 
Back
Top