electrisch starten lukt niet als het koud is.

hertog

FRESH POT!!!!
hallo allemaal. als het in deze maanden koud is wil mijn scooter niet of pas na een hele tijd pas elektrisch starten. met kick start lukt het op zich wel. de accu is niet op want ik rij best veel als hij warm is start hij wel gewoon. kan ik iets doen waardoor hij wel beter start??

alvast bedankt.

laturr:W

Advertisement - register to remove this

zou goed kunnen. hoe kan ik daar achter komen? er zijn mensen die gewoon een nieuwe kopen maar dat is wel ff heel duur.
maar hoe kan ik er achter koken of hij wel of niet stuk is??

laturr

Hallo,

Ik weet niet hoe ik zo'n topic kan openen maar waarschijnlijk kan ik het niet dus doe ik het even zo. Ik zit dus met een probleem met mijn elektrische start.

Ik heb pas een aprilia sr gekocht watergekoeld Morini de geel grijs kleurige.. en mijn elektrische start doet het niet, nou wist ik bij de aankoop al dat die het niet deed dus wou ik er later wat aandoen.. maar aangezien ik niet zo'n verstand heb van scooters en een beetje de draad kwijt ben doe ik het even zo.

Ik had dus eerst dat die gewoon helemaal niets deed maar na het vervangen van mijn zekeringen ( die waren namelijk geknapt) deed mijn elektrische start het heel even hij draaide maar hij sloeg niet aan.. nadat die 3x steeds zwakker draaide deed die bij de 4de keer niets meer.. als ik nu mijn elektrische start knopje indruk hoor ik een tik bij mn relais.. nou hoor ik van mensen dat ik mijn relais moet vervangen en van andere dat ik mijn startmotor moet vervangen en van andere hoor ik weer dat ik mijn accu gewoon moet vervangen.. nou had ik ergens gelezen dat wanneer je relais tikt die juist aangeeft dat die het juist doet.. weet iemand wat ik moet doen..?

Dank!

accu op laden en kan je met een druppel lader doen of door gewoon te rijden met licht uit.

mijn probleem is trouwens op gelost.

ik haalde m'n auto choke er uit op te kijken of er iets klem zat ofzow.
niks.... sluit hem weer aan en sins dien start hij veel sneller bij koud weer!!!!
laturr
topic mag nog even open blijven voorScoOt

Back