electr.. start veranderen naar kickstart

Donus

Een Geregistreerde GEK
my.php
[/URL][/IMG]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tja , volgens mij moet je dan ook een ander zijdeksel hebben , dacht niet dat er std een gat in zat. de hele as etc. moet je dan nog bestellen iig , of heb je die juist al?

als je alles al hebt kun je het gewoon overbouwen , als je nog niks hebt wordt het denk ik een prijzige zaak om alles erbij te kopen. het is wel mogelijk iig.

het is denk ik makkelijker (en goedkoper) om een electrische starter erop te bouwen dan kickstart iig :p

waar komt het onder als ik vragen mag?
 
kickstart en deksel heb ik al - kan eventueel die andere kap ook aanpassen door een gat erin te boren

Dus het tandwiel die je ziet zitten op de foto zit ook bij het andere am6 blok )electr..)

btw wat voor tandwiel is dat eigenlijk
 
als ik hem electrisch wil laten starten kan ik dat rechtstreeks via een acuu doen of moet ik ook er iets tussen hebbn
 
nog een startrelais

Dan gooi je 12V rechtstreekt van je accu naar je schakelaar.

Dan gaat het andere draadje van je schakelaar naar je startrelais.

En de andere draadje van je startrelais komt op de massa.

Dan heb je een maakcontact op je startrelais. Daar gooi je ook 12V van je accu op, en op dat relais gooi je ook een draad en die doe je naar je startmotor. En aan de andere kant van je startmotor gooi je een massa draad.

Snap je het:p?
 
nee niet echt - maar dat moet wel gaan lukken daar zijn namelijk veeeel topic's over (electra)

ik heb een aantal foto's beken van am6 met elect....enz. en ik denk dat het wel gaat lukken :)

maar zijn er nog andere bijzonderheden tussen de twee blokken (rs blok om het maar gemakkelijk te zeggen) - rs heeft nog een toerentalwiel in het blok zitten maar nog meer bijzonderheden

alvast bedankt
 
in principe is de basis van een am5 en am6 blok allen gelijk , je kunt er opties opbouwen alsware , dus bijv. met 5 of 6 v. met of zonder kickstart , met of zonder elc. start etc..
 
Back
Top