Eindelijk!!!!!!

Daan

Honda@NR 2
Eidelijk ik ben geslaag 3 maal scheepsrecht
En dat was ook zo!!!!!
Ben zo blij niet te filmen!

Jullie zulle wel denken waarom zoooooooo blij dat komt omdat mijn scoot er al 1,5 maanden staat en daar wor je zo gek van!!

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

ja een maat van me heeft zijn scoot ook al een paar maandjes maar die word pas 9 juli 16....als ie zijn examen heeft zal ie waarschijnlijk de hele dag rond gaan rijden ofzo..haha
 
juist ruud, wijze raad
smile.gif
 
michel nie lullen ik had mijn scoot al toen ik net 15 was en dat vond je toch ook wel cool. ik was echt de man toen!(nu nog steeds
rolleyes.gif
) ik heb dus bijna een jaar zonder certificaat en verzekering gereden! naja wel dom, maar nooit gepakt gelukkig
 
hehehe, ik ken het, ik had mijn scoot ook al 3wkn voor mij certificaat, dan wordt je echt geen, vooral je wind tegen heb....nu gelukkig geen last meer.....
 
ik had mijn brommer een weekje of 2/3 van te voren, en dan 's avonds gewoon over het industriterrein rakken, MET 70cc natuurlijk :p
 
Originally posted by Jasper:
ik had mijn brommer een weekje of 2/3 van te voren, en dan 's avonds gewoon over het industriterrein rakken, MET 70cc natuurlijk :p

Boefje!
wink.gif
ik had mijn brommer een maand ofzo van te voren maar toen ik verjaarde had ik mijn sleutelbeen gebroken dus toen kon ik nog niet rijden
frown.gif
 
Bij mij stond me scoot ook al 6 wweken in de schuur, met een kleed derover. Elke dag na school ff kijken ernaar. Veel starten en veel poetsen
smile.gif
 
DAAN..
zo dacht ik het ook ..
en ik ben ook de 3e keer geslaagd..
met 3 fout !!..
Gefeliciteerd !!
ik had trouwens me scooter 4 maanden van tevoren
achteraf een hele SLECHTE zaak..
 
Originally posted by gilera85:
ik heb dus bijna een jaar zonder certificaat en verzekering gereden! naja wel dom, maar nooit gepakt gelukkig

Het gaat er niet om of je gepkat wordt... Duh, als je een ongeluk krijgt ben je gewoon fucking de lul! Als je pech hebt moet je je hele leven dokken!

SvR
 
Waarom zakt iedereen zo vaak??

Toen ik voor m'n examen opging zakte de HELFT!!!!
Dat is dus 50%!!!!!!!!!!!! ofwel 1/2 deel

Je bent toch totaal ziek in je hoofd als je voor zoiets niet goed gaat leren. Je moet het toch een keer kennen, en waarom dan niet gewoon de eerste keer!?!? Het kost je iedere keer weer 60 piek en nog een paar (ondragelijke) dagen wachten.

D'r is echt totaal GEEN reden om hiervoor 3 of meer pogingen nodig te hebben. Het is niet echt moeilijk maar er zijn maar weinig mensen die het redden zonder het te leren.

Tip: Haal je boekjes gewoon 3 of 4 maanden van te voren (vroeg dus) dan begin je er vanzelf wel wat in te bladeren als je niets te doen hebt, (of niet kan slapen zoals ik).

DUS LEER NOU GODVERDOMME DAT EXAMEN GOED DAT SCHEELT JE EEN HOOP TIJD/GELD/PLEZIER ETC.

P.S. Reageren op dit bericht heeft geen zin, want ik ben een maandje naar Mexico
 
Back
Top