Eindelijk weer nieuwe scoot!!!

Originally posted by rossi46
Tnx allemaal, ja volgens me dealer zijn er maar 3 nieuwe waarvan deze, geel/zwart, en de bekende blauw/wit

ja dat klopt er zijn maar 3 nieuwe.
ik las op je site dat je voor 400 gulden ijzel schade had...heb je daar foto's van???

Ja ik heb foto's, ik gaf gas en hopla daar brak mn achterkant uit en ik kon m nog net houden dat ie niet helemaal tegen de grond kwam
Mn onderkap en zijkap zitten krassen op en de letters van Yamaha zijn er een paar weg/geschaafd, en dat zilvere stuk bij je been waar de passagier zn voeten op zet is geschaafd. Nja ik was langs gegaan om te vragen hoeveel die nieuwe kappen en stickers kosten en ze zeiden ongeveer 170 euro, maar ik haal wel zon inwrijf wax ofzoiets en dan ga ik denk ik me naam in plaats van Yamaha doen, heb ik nog nooit gezien dus lijkt me wel leuk, maar eerst sparen

ik heb precies dezelfde schade...ook door dat kutweer....paar letters van yamaha weg en mijn uitlaat beschadigd, maar dat is toch maar een standaard uitlaat. Ik leg er toch een terugloop onder binnekort.
wel balen zo vroeg al schade :(

Originally posted by Aeroxruud
ik heb precies dezelfde schade...ook door dat kutweer....paar letters van yamaha weg en mijn uitlaat beschadigd, maar dat is toch maar een standaard uitlaat. Ik leg er toch een terugloop onder binnekort.
wel balen zo vroeg al schade :(

Ik kan me herinneren dat een van jouw eerste topics was dat jij een MHR Speed-rep ging kopen met een Hebo RIII uitlaat... Zat je toen te liegen of nu... :|

Re: Re: Eindelijk weer nieuwe scoot!!!

Originally posted by Stevie

SPAAAAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek: :eek:

Spam?! t is alleen maar me eigen site en niet commercieel ofzo en is zeker geen bedreiging voor deze site:D

Write your reply...
Back