Eindelijk weer nieuwe scoot!!!

Rikkard

Well-Known Member
Na me ongeluk met mn sr heb ik weer nieuwe!!! een aerox 2002 is t geworden en ik heb maar meteen een originele kleur gekozen (in ieder geval voor iedereen er weer een heeft)
meer foto's kan je vinden op mijn site
Aeroxachterzij2.bmp

Advertisement - register to remove this

Hee mooi kleurtje hoor enneehhh vette R op de achterkap :P
Die heb ik geloof ik al eens vaker gezien ergens op een aerox.

Klopt, die R is standaard, en dat spatbord gaat er zo snel mogelijk vanaf en dat is als t wat minder regent
Hij heeft nu 250 km gereden dus ik moet nog ff wachten met andere uitlaat enz.

Ja inderdaad het is zekers een mooi ding, bij mijn dealer hebben ze ook een flink aantal van die dingen staan, zijn zekers mooi! Maareh, bij mijn dealer in de buurt hebben ze volgens mij ook weer NOG nieuwere staan. Ik kan het op de foto niet zo goed zien, maar volgens mij is dit een andere dan die ze bij mij hebben. Dat zijn ook erg mooie dingen. Elke aerox heeft zwart erin, gecombineerd met goudgeel,metallic blauw,metallic paars. Verder staat er ook nog eentje die helemaal mat zwarte kappen heeft, beetje sr troy corser idee. Ook kewl. Ga nu eens op de yamaha site kijken, ff looken of die dingen officieel model 2002 zijn... Have fun met je nieuwe scoot!

Greetz Arthur

Nee ze staan niet op de Yamaha site, maar die van jou wel. Zal binnenkort wel eens vragen, maar denk tog dat ze zelf weer eens leuk aan het knutselen zijn gegaan. Geloof ook dat die dingen meer dan 6000 piek zijn. Greetz Arthur

Originally posted by Sjoerdyo

jeez zaad... Meteen digiteller erin!

Salou? Koel ben ik vorig jaar geweest, vet feest daar :D Dit jaar Kreta :) :) Keb zin!!!!

Jup Salou heerschte.. Dit jaar rijbewijs kan ik ook wat makkelijker op meetings komen :):)

Write your reply...
Back