Eigenaar van dit forum ?

Ohw op die manier 8P
Ben 'n beetje brak, :P

Maar ik weet nog wel dat Ruud oa bij dat forum rond hing

maargoed, via dat forum kwam ik hierzo uiteindelijk. Met alle naam maar vooral alle domein wisselingen :)
 
Originally posted by SRurbanKID
we moeten met zn allen ook wel wat terug doen, reclame maken bijv.
Ik maak reclame bij elke scoteraar die ik tegen kom: "je moet maar s naar die site gaan, heel veel info doed en je leert er van bij ook nog:p
Als dat geen reclame is, weet ik het ook niet meer!:W
 
Precies precies... mjah ook mensen die ik spreek denken het dan beter te weten, en dan lopen die hier dan weer te blaten.

Mjah ik zou zeggen 'keep up the good work'


greetz arthur
 
Originally posted by Freezer

En dit forum was er al voordat infobelgium eruit lag, ik kende dat forum toen nog geeneens :)

Dat is ook iets waar ik later achterkwam, ik heb ook altijd gedacht dat dit er later was als infobelgium shit.
Maar volgens mij is iedereen die op dat infobelgium shit zat, (oa Arne, Ruud, Prohzen, Razkin en Remcow dus en nog veel meer :) )
daarna hier heen gekomen was, want dat was down gegaan en zag er niet echt naar uit dat het nog online ging.

Ik ben toen ook hierheen gekomen en nooit meer vertrokken :)
 
hmm forum bestaat dus eigenlijk best wel lang echt een :~ forum :)

maar wat ik mij afvraag is hoe je moderator word komen er wel eens een paar bij of zijn het allemaal mensen vanuit het scooterz.nl tijdperk en hoe zoeken jullie ide dan uit er er een nieuwe bij moet komen

niet dat ik modderator wil/kan worden maar gewoon vraagje :rolleyes:
 
Als er vanuit de crew (admin/mods) besloten is dat er iemand extra nodig is, word daar met ze alle eentje voor gekozen :)

Wat wel meer een soort vereiste word is dat we diegene ook irl kennen, dan weet je met wie je te maken hebt en maakt het er ook nog wat leuker op :)

btw!
De url www.scooterforum.net stamt al uit het oude tijdperk!
Het was een gratis domein van namezero.com waarbij je met een paar trucjes de popup/reclame kon laten verdwijen alsof je een echt domein had :D
Toen dat niet meer ging na een tijd is het domein vervallen.
En Bas heeft het later alsnog geregged :)
 
Back
Top