This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Eigenaar van dit forum ?

Originally posted by Razma
hopelijk is Lelystad beetje succesvol...
dan kan server weer een jaartje verder etc
voor st.net en sf.net en maybe sb.net op servert zonder banners...

zou ze gewoon laten staan, zijn nou net een paar van de weinige banners die me niet in de weg staan, weet neit of dit voor idereen zo is, maar denk dat de je ze net goed kunt laten staan.
 
Originally posted by Mark Flugel
zou ze gewoon laten staan, zijn nou net een paar van de weinige banners die me niet in de weg staan, weet neit of dit voor idereen zo is, maar denk dat de je ze net goed kunt laten staan.

ik heb het niet over banners... dat blijft sowieso bijna altijd

zeker op st.net
 
Kortom Internet = Leven!!!
Gomer...klopt btw wel 181 Modjes...kijk maar eens naar frontpage staat door wie ze gemoderate worden...
Het zijn btw 181 Mods én Admins.
Ik heb ook al een keer gezegd dat je leden van sf.net moet laten dokken dan hou je het gespuis er tenminste tussen uit .
En nu zit je met bijna de helft Non-Actieve members...8P
Maarja dan houdt het natuurlijk op en komt er helemaal geen hond meer bij en dat is ook zaai...
 
Originally posted by Razma
ik heb het niet over banners... dat blijft sowieso bijna altijd

zeker op st.net

Hij zal die irritante Pop-Ups @ sb.net wel bedoelen...
Banners heeft niemand last van en houdt me tenminste een beetje op de hoogte van o.a. aanbiedingen @ scootparts
 
Originally posted by DNA-Menno
Hij zal die irritante Pop-Ups @ sb.net wel bedoelen...
Banners heeft niemand last van en houdt me tenminste een beetje op de hoogte van o.a. aanbiedingen @ scootparts

Die popups zijn echt suckie suckie idd :/ bij elke klik weer een nieuwe...behoorlijk irritant
 
ik heb helemaal geen problemen hier met pop ups :s
alleen me startpagina word auto verandert erg irri, maar heefd hier verders nix mee te maken
 
Originally posted by gomer_pyle
is het niet 18 mod 181 is wel heel veel

bij die 181 zit ook "banned by mods" bij..
btw; een active member is een member die minstens 1 post heeft d8 ik..
dus het werkelijke aantal unactive zal wel wat hoger liggen
 
Originally posted by JP-Speed
en verder vind ik het tof als we allemaal van het forum wat doneren

Lijkt me een goed idee
Maarja dan moeten er wel meerder mensen zijn die dit willen anders helpt ut niet zo
 
Originally posted by marbossi
Wie was de "eigenaar" van scooterz.nl, Bart_nrg_mc2 toch? hoe lang heeft ie het vol gehouden?

Bedankt voor de eer, maar ik zou niet weten hoe je een forum moet hosten, en in elkaar moet fixen [compu-n00b]

Werd wel Moderator in het scooterz.nl-tijdperk...
 
Originally posted by gomer_pyle
Hebben de mods allemaal nog wel zin om door te gaan. lijkt me dat het een keer op houdt?

Ik vind het nog steeds koel... Blijf denk ik langer modden, dan ik daadwerkelijk met scooters bezig ben...
 
181 is inc mensen pro-forum enzo.

en een hoop mod's modden terwijl ze al geen scooter meer hebben.
 
Mensen van Pro-forum zitten in andere usergroup, dus daarom pakt ie ze mee
En dit forum was er al voordat infobelgium eruit lag, ik kende dat forum toen nog geeneens