This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Eigenaar van dit forum ?

RobvdZande

SH-Tuning.NL
Ik zat zo eens te denken, wie is hier eigelijk de eigenaar van dit forum, wie heeft het domein op zijn naam en hoelang bestaat * ScooterForum.net * al?

Of is het door een paar Die-Hard scooter liefhebbers opgezet?

Niet dat ik er wat speciaals mee wil ofzo maar puur uit nieuwschierigheid :!




Grtz
 
Scooterforum.net zal nu denks plus minus een jaar bestaan.

Scooterbase.net is van Inne en bestaat al wat langer, denks anderhalf jaar ofzo.
 
zo kort nog maar? valt me no zwaar mee dan..had verwacht dat het forum al iets langer zou bestaan...
 
het forum bestaat volgens mij toch echt al iets van anderhalf jaar of langer aangezien er mensen lid zijn vanaf ergens in 2001 correct me if i'm wrong....
 
Bestaat ut hier nog maar zo lang??:?
Damn, dan ben ik er al van bijna in 't begin bij8P
Wat gaat de tijd vlug heh
 
Domein Scooterforum.net bestaat ongeveer een jaar. Forum zelf in verschillende vormen al veel langer. Jaartje of 3/4 ?
 
Originally posted by DME3
Is dit razma r vrije tijd niet (st.net, sb.net en ut forum)??

Ik ben nu het derde jaar met ScooterTuning.net bezig...

Van idee, uitwerking, opzetten tot nu zeg maar...
Het is niet alleen m'n vrije tijd, maar m'n fulltime werk / bedrijf...
naja, zeg maar dubbel fulltime

en ik ben iedereen en ook alle mensen die mee denken en doen @ site etc zéér dankbaar om tot niveau te komen, te houden en verder te zetten... !!

MAAR hierbij wil ik idd meteen ook Freez maar ff weer bedanken voor het hele forum, de tijd, hobby, geld enzo :*
 
Zulke gooeie hebben wij nog nooit gehaaaddd! 9||6 Bas n de rest 9||6

hierbij dank ik ook de chatslet kroew en vast bezoekers :W

0?
 
Denk dat jullie allebij wel een bedankje verdient hebben..
Net als de mods die toch ook in hun vrije tijd ook als ze geen zin hebben het forum 'schoonhouden'

thank you :*

i luve you all ;(
 
Ja het gaat lekker met de hele rambam Scooterbase gaat ook steeds beter, bijna terug op het nivo wat het vroeger was(of misschien al beter zelfs). En het forum word ook steeds populairder. Scooter-freaks is er niks bij
 
Yep, dit is zeer zekers een :W forum, net zoals st.net en sb.net lekkere scootsite's zijn!!!
We love the mods, we do! We love the mods, we do! Oh mods, we love you!:#
 

Neej das duidelijk. Dat niveau daar is echt bizar de laatste 3 maanden.

Maar mijn complimenten aan iedereen die dit forum zo goed houden