Eigen stickerset ontwerpen (help needed)

SNap

Well-Known Member
Hoi,

Nadat ik laatst op mn bek ben gegaan wil ik eens iets creatiefs. Ik ga mn scooter helemaal zwart laten spuiten en dan de stickers zelf ontwerpen.

Ik wil een soort van Melandri replica van 2001 gaan maken.

Alleen het is moeilijk om die stickers te maken. Ten eerste moet ik een soort van stickervel hebben waar ik de vormen uit ga snijden. Ik denk dat ik alleen maar wil doe want als ik ook nog eens met verschillende kleuren ga werken word het veel te ingewikkeld.

Ik had al wat ideen opgedaan, maar nu is het zoeken naar een goede foto van alle sponsor dingen die erop zitten. Ook moet ik nog een recht plaatje hebben van de leeuw.

De plaatjes die ik al heb:

ip.gif

Het ip plaatje

becks.bmp

De becks sticker

melandrimotorvoor.jpg

Motor voorkant (let op de leeuw)

melandrimotorachter.jpg

Motor achterkant

rsv.jpg

Motor zijkant met alle sponsors erop.

Sony.jpg

Replica gemaakt door Roosendaal Sport On Wheels (Ik wou eerst deze stickerset halen maar ze willen hem niet los verkopen. Dit is dus ook het id waar ik vanuit ga)

mela116.jpg

De leeuw (het enige goede plaatje waarop ik de sticker kan baseren)

Zoals je ziet mis ik nogal een aantal stickers. Daarom zet ik dit hier neer. Hebben jullie plaatjes van overige stickers (Becks, playstation, IP, Dunlop, Sony, MS, BLU) dan zou ik heel graag hebben dat je die mij ff toemailt.

Ow, en als iemand nog tips heeft met betrekking tot het maken van deze stickers: tips zijn altijd van harte welkom. Zijn er misschien bedrijven die stickers in kleur kunnen maken? (Ook als ik zegmaar het mal leven)

He alvast hartstikke bedankt voor je reactie, en als hij klaar is zal ik hem zeker posten. (als hij ooit klaar komt en een beetje mooi is)

En wat ik nog was vergeten: ik ga die set maken voor een aprilia SR '99 (nu nog valerossi)

[This message has been edited by SNap (edited 09 July 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by hebo70:
vind je het erg dat ik die replica gemaakt door Roosendaal Sport On Wheels er helemaal niet op vind lijken

Das nog subtiel gezegd... ik vind het totaal niet op elkaar lijken... Een overenkomst is niet te vinden!

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Das nog subtiel gezegd... ik vind het totaal niet op elkaar lijken... Een overenkomst is niet te vinden!

SvR

jahe....oke op die moter heb ik ook een keer sony zien staan...staat op die scooter ook maar daar heb je toch echt mee gehad....
 
het hoeft voor mij ook geen exacte replica te zijn. Als ik mn scooter maar vol heb met stickers. En hebo70 wat dacht je van die leeuwenkop, die zit er toch ook op. En perfect nameken lukt je toch nooit
 
Back
Top