Eens te meer het bewijs dat de rollerbank niet deugt!!!

JMX

Q.E.D
Was vanmiddag uit school op weg naar m'n vriendin en toen ik er bijna was, werd ik aangehouden door een wout :| Moest meerijden naar de rollerbank die trouwens in het zuiderpark stond (Den Haag)
Dus na de gebruikelijke controles van de papieren en dergelijke, moest ik die bank op. Zag de bui al hangen want me scoot loopt ruim 85 (op een autoteller). Ik weet ut, tis niet extreem ofzo, maar wel te hard. Na een tijdje gassen stopt het naaldje op de 0,7kw
Omgerekend met rekening houden van de correctie en sjit, komt dat volgens de politie overeen met 51,14 km/h. Met andere woorden 35km/h verschil! Ik was natuurlijk allang blij dat ut zo mee viel, maar ik moest wel nog ff lopen naar m'n vriendin!
Conclusie: Die omrekening van kw naar km/h is echt gekkenwerk 8P
 
Advertisement - register to remove this

jupz, dat klopt. mre sowieso klopt de rollerbank niet. als je achterwiel harder gaat draaien krijg je meer vermogen volgens dat ding :? ook een beetje vreemd he
 
maarmmm als je nou een scoot afstelt voor echt flinke trekkracht, maar je gaat maar 60, gaat die meter dan ook gezellig naar de 2kw ? zo ja ken je dan zeggen ga ff stukkie rijden en zie dat ie 60 gaat ?
 
na mijn laatste paar rondjes op de rollenbank ben ik tot de volgende conclusie gekomen :
ook al heb je 15 pk aan je achterwiel en rij je maar 45 dan krijg je geen bekeuring.
heb je 2 pk en je rijd 100 krijg je wel een bekeuring.

ding dat meet de snelheid. niet het vermogen.
stond hier laatst een artikel waar het ook in stond en dat klopt gewoon.
 
idd, kweenie meer hoe die kerel heet, die die discussie begon, maar topicstarter is billy mooh:)
zoek maar eens op, is een hele leuke discussie:D!!!
 
de verwarrig ontstaat gewoon door die KW toestand.
je moet het zo zien :
dat metertje op de rollenbank, kunnen ze ook gewoon een km/h teller bijzetten ipv kw.
dan hebben ze ook geen omrekentabel meer nodig.
 
Originally posted by Super Ronnie
de verwarrig ontstaat gewoon door die KW toestand.
je moet het zo zien :
dat metertje op de rollenbank, kunnen ze ook gewoon een km/h teller bijzetten ipv kw.
dan hebben ze ook geen omrekentabel meer nodig.

Maar dat is dus in 1997 verboden :) Dus hebben ze een ander plaatje ervoor gedaan en gaan maar weer 8P De logica van de overheid gaat nergens over :(
 
Originally posted by Het Stoffeltje
jupz, dat klopt. mre sowieso klopt de rollerbank niet. als je achterwiel harder gaat draaien krijg je meer vermogen volgens dat ding :? ook een beetje vreemd he
moet je voor de gein eens kijken als er een schakel op gaat :p
 
Back
Top