D Deleted member 6476 Guest 11 November 2003 #1 ben opzoek naar scootersloperij ofzo waar je goedkope spul kan halen weet iemand nog waar een site ofzo?(Noordholland) ik zocht een technigas voor me piagio vespa et2 waar kan ik zoiets goedkoop kopen alvast bedankt! aan deze vraag zullen vele begin tuners wat aan hebben
ben opzoek naar scootersloperij ofzo waar je goedkope spul kan halen weet iemand nog waar een site ofzo?(Noordholland) ik zocht een technigas voor me piagio vespa et2 waar kan ik zoiets goedkoop kopen alvast bedankt! aan deze vraag zullen vele begin tuners wat aan hebben
Spy 70cc Put it in the A I R 11 November 2003 #2 Als je een topic maakt in V&A..... Misschien dat er iemand is die nog een uitlaatje heeft liggen toevallig... Upvote 0 Downvote
Als je een topic maakt in V&A..... Misschien dat er iemand is die nog een uitlaatje heeft liggen toevallig...
Pronk Pronk Racing Service 11 November 2003 #3 Daar hebben we nou een search voor op dit forum. leefoolen@hotmail.com -->Scootersloop in Best Upvote 0 Downvote
D Deleted member 6476 Guest 11 November 2003 #4 MaTti3jJ erg bedankt ik denk dat ik er al uit bent ff vanmiddag erheen en tunen maar Upvote 0 Downvote