This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

echt TE fout...

• Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Ik zat te twijffelen om hem in het nutteloze foto topic te plaatsen of hier, maar ik vond dat hij een speciaal topic waard was

Kom met me pa aangereden in de oto zie ik een Opel Manta voor de deur staan...toen ik het VW logo aan zn bumper zag hangen MOEST ik een foto hebben, dus ik snel foto nemen.... komt die man er aan... mooi ding he!! ehmz.. Ja echt zuper vette bak ik denk ff snel foto nemen.. Hij oh neem er nog maar paar ik wacht wel

Het was er ook echt een kerel voor

We hebben hier dus ergens een club daarvan zitten

Allemaal van dat soort mannen zitten erin

Maar we hielden ze niet bij in een Golf VR6 met optrekken 8P

Dat logo onder een opel is een onderdeel van de vw opel oorlog.
Zoals je weet liggen een hoop van die figuren elkaar niet,en om dat duidelijk te maken doen een hoop opel rijders een vw logo aan hun bumper of sleepoog.
En andersom gebeurt dat ook natuurlijk.

Beetje in de trant van ik wals over je heen zeg maar.
In mijn oude tijd toen ik net mn rijbewijs had hing er ook 1 onder mn manta 2.0 gsi.

Beetje sneu eigenlijk, maja...

Rijdt er hier ook 1tje rond jah ( in omgekeerde versie dan ).

Beetje zielige randfiguren die dit soort dingen doen (logo van ander aan bumper)

Mja misschien moet ik maar piaggio logo aan achterkant blok over straat laten slepen

dat Opel Vs. VW gebeuren heb ik hier ook wel leuk iets van: ken iemand die tot dat ie zijn rijbewijs altijd aant roepen was: ik koop een Golf, ik hoef geen rotte Opel, en wat koopt ie: jaja een Opel Kadet. loopt nog steeds te zeiken dat Opel rot en klote is, maar is die bak ondertussen wel "mooi" aan het maken

Toen hij wegreed wilde hij ook ff stoer doen om ff spuit gas te geven , schakelt ie mis

Hier in de buurt woont ook een dude met een manta...
Sta je zo buiten met wat vrienden komt ie er aan geslipt...daarna beetje burnen, is wel vet
ontzettend veel rook

Ach iedereen heeft wel een grote bek over de kwaliteit van opels e.d ,maar ik ben echt reuze benieuwd wat voor auto jullie als eerste aan kunnen schaffen.
En dan bedoel ik dus niet met grootspraak van ik koop een bla blabla .
Maar gewoon echt wat je saldo op dat moment toelaat.

Ok een kadett roest heel snel bij de achterschermen zo wat.
Dat ligt ook aan de eigenaar,mijn kadett had hier totaal geen last van.
Ik heb er 4 jaar in gereden en nog nooit problemen gehad op t motorische vlak.
Altijd sleutel omdraaien en lopen ook al was t min10 ofzo.En ze zijn goedkoop in aanschaf en redelijk zunig (ask Arne)