Easy Parts?

Il Pirata

Well-Known Member
Is easy parts een betrouwbaar bedrijf dat ionline onderdelen verkoopt of niet?
Ik wil namelijk wat spullen voor optische tuning bij ze bestellen, en aangezien ik die dingen enkel bij hen vind moet ik het daar wel kopen.
Mijn vraag is dus: als ik het geld op hun rekening stort, krijg ik dan de spullen of niet. (ik woon in Belgie, voor moest dat van belang zijn.

Advertisement - register to remove this

Ik heb enkele maanden ook onderdelen bij hen besteld en die zijn heel goed terecht gekomen bij mij in Bredene (ook België dus). Wel moet je binnen in het bankkantoor gaan, want de overschrijving kan niet gebeuren aan dat speciale aparaat waar je anders verrichtingen afhandelt. Die speciale transactie kost wel 8€ dacht ik.
Dus gewoon bestellen die handel, de bank binnenstappen met rekeningnummer van easyparts en hun adres erbij (vond fortis wel handig dat ik dit bijhad;) ) Dan moest ik zo'n kleine week wachten en het was er.

Heb betere ervaringen met Easyparts dan met Scootparts eerlijk gezegd.

Ook wel handig dat je je bestelstatus kan checken wanneer je maar wilt.

idd, heb alleen ervaring in nl dan.. maar had het echt binnen 4 dagen altijd binnen!! en idd handig dat je die bestelstatus kan checken... al stond ie bij mij in behandeling toen k em smiddags kreeg ;)

greetz

ik heb er ook wat dingen besteld, duurde iets langer dan een week, maar dat waren ook orginele onderdelen van aprilia. Duurde wat langer zeiden ze want dat hadden ze niet op voorraad.

Het is soms wel s prjizig ja, maar veel van die dingen kosten hier in de buurt soms nog meer! Ik vind ze qua levering beter dan scootparts: daar moet je altijd betalen voor leveringen naar België en dit hangt dan nog af van het gewicht (wat eigenlijk logisch is maar vrij duur kan worden), bij easyparts gewoon ff bestellen tot 50 euro en je bestelling wordt gratis geleverd :)

het is misschien beetje prijzig, maar het is wel goed spul wat ze hebben en ook te vertrouwen heb al regelmatig wat besteld en het kwam altijd netjes aan enz.. :)

Back