This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

e-mail van B.I.G. raar?

Ik down/upload 24 uur p/dag Muziek alleen maar downloaden want is veels te duur vink (kan ik beter scoot spullen voor kopen ). Films download ik af en toe meestal huren omdat dat makkelijker is. Spellen download ik ook vaak omdat ik die prijzen echt belachelijk af en toe vind.

Half Life 2 heb ik wel gekocht omdat dat gewoon hét spel is, en ze echt hun best gedaan hebben

Ik maak me echt niet druk voor wat dan ook wat hier mee te maken allemaal heeft. Moeten ze maar normale bedragen vragen :*

Ach iedereen is hier bang voor!!! Je weet dat er altijd nieuwe dingen worden ontdekt die mogelijk zijn met computers.. Wees eerlijk, je hebt er zelf ook al wel een over nagedacht dat het je misschien op 1 of andere manier wel zou kunnen gebeuren... Geloof niet dat er mensen zijn die hier helemaal niet bang voor zijn, iedereen heeft wel eens gedacht: hmmz, strax kunnen ze dat echt wel, dan ben ik genaaid

ook naar een vriend gestuurd waar we vanmiddag langs zouden gaan. we komen daar binnen, hij meteen:
"ey moet je kijken wat voor een mail ik heb gehad heb opgezocht boete kan oplopen tot 45000 euro "

wij laggen joh en gezegt dat het een geintje was *hij internet verbinding weer aansluiten* 8P

Robin@Zip said:
Guess again

Je kunt mij niet wijsmaken dat jij niet ooit maar eens 1 x hebt gedacht dat je er gepakt mee kon worden... Er zijn mensen die computers hebben gemaakt, er zijn mensen die programma's maken om andere mensen niet toe te laten in je computer.. Allesis door mensen gemaakt, klaar om door mensen te worden gekraakt (jaja, kan rijmen) Ook bij jou kunnen ze wel in je pc kijken!

Whahahaha deze mail. Hoe zielig.
Verwijderen heeft geen zin, daar wij er kopieen van hebben. (Wie is er dan illegaal bezig whahaha) :W

Hahahaha jah jullie hadden me goed tepakeen |( :| *D

kreeg net ook die email, wist nog nix van dit topic, kon dr wel om lachen, had net zelf er een topic over gestart maar VBR was me veeeer voor