This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ducati Neos

nou zoals voorspelbaar was de survival van landstede harderwijk geen moer aan en duurde het me veelste lang maargoed.. me carburateur wel klaar gemonteerd :

in ons home made subframe

de rest van de organen :

kan er geen genoeg van krijgen

Nick. said:
ziet er verzorgd uit, netjes

al vorderingen met de achterkap? ben ik wel benieuwd naar

thnx

komt allemaal vant winter pas en denk dat het een geheel ander idee word maar wacht maar mooi ff af

halloo..
net ff iets gebeund voor de benzine overloop enzo slangetjes enzo gemonteerd.rotor afgesteld etc etc foto van me benzine overloop beunding :

en nog 1 dan maar :

was het weer

geinig gemonteerd. Past alles wel lekker met je wiel nou? En nog een vraag hoezo heb je die YSS helemaal naar beneden gedraait, meerdere hebben dat, vraag ik me steeds af:$

Ik neem aan voor een strakkere veerspanning Als je gaat sprinten wil je dat je veer zo min mogelijk inveerd, want dat kost tijd

Ben echt benieuwd naar het eindresultaat, vond je 'oude' neos ook gaaf.. Dus ben zeer benieuwd

Trouwens had Joel van JS-tuning ook niet een redbull-blikje daar?
Maar zeer gaaf project, kblijf hem volgen

is idd voor de strakkere veerspanning.

thnx

maar ik weet niet of joel dat heeft kwam ineens in me op khad het gezien bij stage 6 cup maar die hadden het met een olieflesje en ik vond dit wel geinig

t

Sr Neos said:
is idd voor de strakkere veerspanning.

thnx

maar ik weet niet of joel dat heeft kwam ineens in me op khad het gezien bij stage 6 cup maar die hadden het met een olieflesje en ik vond dit wel geinig

t

Ziet er ook gaaf uit Zie mn avatar.. ik ben fan van Redbull

hallo

zondag even gezellig met jurjen wezen prutsen an de neos en er kwam leven in dus even een paar kleine aanpassingen gedaan en zo rijd hij vandaag de dag onafgesteld wat nog voor zondag moet gebeuren maar in ieder geval klinkt het niet verkeer overtoeren als wat maar dat moest allemaal gebeuren tot oom agent aan de deur kwam en hem zonder reden in beslag wou nemen zonder enige bewijzen alleen gebaseerd op klachten uit de buurt ( kut kakkers hier allemaal) waar dus mooi niks van in kwam omdat hij niet kon aantonen dat er op gereden was gelukkig.van de week maar eens even op eigenweg beetje afstellen en zondag weer meeting samen met keesz en wasknijper michael

View My Video

doei