Ducati Neos

lang niet meer van me laten horen omdat ik me een beetje vergist had :P het bleek dus dat ik op vakantie ging naar kroatië 2 weken en als ik terug kwam ging ik met vrienden naar een camping wat een financieele tegevaller is:P aldus vandaag aangekomen en me nieuwe pakketje was binnen. Stage6 carburateur heb ik weg gedaan omdat ik het niks waard vond met dat doorstromen en alles dus maar koso besteld. Ook voor de gemakkelijkheid afstelrolletjes en een bonke sproeiers :

Carburatie:

259iqvr.jpg

en de afstelmeute:

259jp5x.jpg

en dat was die weer hastalapasta tot morgen tot de volgende vila :P

Last edited:
leuk al die reacties :(

maar in ieder geval heb ik me velgen weg gebracht om de laten coaten deze zouden halverwege aankomende week klaar zijn.Koso carburateur weer weg gedaan en langs jos dijkman geweest.daar een keihin gehaald :

25s3lmt.jpg

en ook andere leuke spulletjes gekocht :

25s3mtu.jpg

veer gemonteerd @ scooti :

25s3ali.jpg

rechtsbovenin ook me nieuwe banden alvast te zien michelin pilot sport :). en let niet op die bende me broertje is weer bezig geweest :X

dat was het weer denk ik zo. even wachten op me velgen en rijden maar.
reacties zijn heus wel welkom hoor :)

Last edited:
Klopt het dat iemand van jullie bedrijf of wat dan ook in Zeewolde woont? Heb volgens mij 1 van die suzuki's op een trailer zien staan in de wijk waar ik kranten loop..

Drinkt je baas altijd hertogjan onder werk tijd?:P
Dan bracht ik mn motor daar cker niet heen:P

Haha nee grapje, nette machines die suzukis ;)

Misschien een paar specs van die machintjes?..;):D

Suc6!:D

Greetz Thijs:W

haha dat was savonds laat. een van mijn bazen was jarig vandaar :P maar idd Ronald woont in Zeewolde en kan goed dat er 1 van op een trailer bij hem thuis stond ja paar specs zal ik wel een keer opzoeken ergens :) danku voor de reacties weer :D

net even weer een foto geschoten met uitlaat der op :P en nog steeds wachtend op me velgen en schijven verdikke nog an toe :P braking parts schiet toch es op :)

25tzqdw.jpg

ha word wel vet :) , toch jammer dat je toen die aparte voorkap heb verkocht maja, kzou erwel wat van proberen temaken kwa kapwerk !!

overigens hoop ik binnekort keer met jouw te kunnen sprinten :) !!

groetjes..

klein klein updateje. denk laat ik maar eens wat aanschaffen :

263dkix.jpg

huh speed t7?

263dkyq.jpg

nein mhr rotorrrrr

dat was et weer carburateur morgen weer ophalen en nog wachten op me velgen :(

VELGEN ZIJN ER :D

P1010009-1.jpg

P1010012-1.jpg

hoop morgen me carburateur op te halen na survival van school :( tis weer een duur dagje geweest dus ga het hier even bij laten adios!! reactie's altijd welkom :)

relaxte neos

ik ben ook een neos aant bouwen prorace spec. maar welke uitlaat presteerd denk je het beste die yasuni of toch die mallossi ??

Back