precies maar van die linker hebben we er 2 en ongeveer dezelfde alleen dan een honda
neos zit zo ver als mogenlijk in elkaar morgen velgen even afschuren banden er op remmen ontluchten ontsteking andersom zetten vraag me er niet na radiateur monteren en wachten op koppeling en remblokjes en dan hopen we zondag in lint aanwezig te zijn. het komt altijd op het laatste moment aan
neos zit nog lang niet in elkaar. velgen stralen valt ernstig tegen. voorvelg is nu nog niet eens klaar maar toch de band er maar op gelegd.achtervelg moet dus vanavond afgemaakt worden. remmen moeten nog ontlucht worden. hij moet nog lopen en me kickstarter is vaag aan het doen. als je kickt blijft hij onderin hangen en haal je hem naar boven draait hij de krukas weer de andere kant op. nouja hier in ieder geval de foto van hoe hij er bij staat op het moment. word dus nog nachtwerk :
Ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit komt te zien, neos ziet er standaard zowiezo al erg lomp uit vind ik, maar heb er wel vertrouwen in dat dit een mooi ding word succes
vin voor je radiateur lijkt me niet erg slim.
nu kan de rijwind er haast niet meer inkomen.
kun je hem er niet beter achter zetten en hem lucht laten zuigen ipv blazen.
k*t k*t en nog eens k*t op de een of andere duistere wijze wil hij niet lopen ontsteking staat goed 5 keer gecontroleerd maar op een vage manier krijgt hij geen bezine. vlotter zit vol maar spruitstuk wig en membraam zijn helemaal droog. gister tot 2 uur bezig geweest en niks kunnen vinden toen naar huis gegaan en kebab gegeten maar goed morgen weer een dag helaas dus niet in lint aanwezig kunnen zijn
@ joostpuch hij blaast de rijwind er nu alleen maar harder doorheen
@ purplehorse kijk eens goed op de foto naar de cilinder
en hier voor iedereen die die suzuki zo leuk vind :
leuk nieuws vandaag even rotor opnieuw afgesteld stond paar graden verkeerd en jeah krgggggggg ik dacht slag moer aanzetter gemold. maar gelukkig was het me krukas maar. al het draad er af k*tzooi. nouja dat word dus nieuwe krukas bestellen. en voor de leukigheid ook nog maar ff tot de conclusie gekomen dat me membraam is doorgebrand. 1 pluspuntje me boegi word nu wel nat en is allemaal weer goed sproeierbuis zat iets verstopt en het vlotter bleef daarna beneden als gevolg dat alles overstroomde. dit verhopen dus het inlaat gedeelte is nu goed gelukkig nog 1 pluspuntje vandaag. ik baalde dus als een stekker en zag het allemaal niet meer zitten. gelukkig bood een vriend van me aan ter opvrolijking een ronde op zijn motor te laten rijden. daar werd me dag een klein beetje beter van
ik hoopte eigenlijk volgende week maar door mijn probleempje duurt het wat langer krukas komt morgen wel binnen en zaterdag kunnen jullie daarover weer een update verwachten
nou gister nieuwe krukas besteld en vandaag binnen. helaas beetje zonde van me geld maar toe maar kan beter nu alles in 1 keer goed doen hier de foto's :
sesam open u :
nouja zaterdag wederom blok uit elkaar krukas der uit nieuwe der in in elkaar en hopen dat hij nu wel in 1 keer loopt jullie horen dan wel weer van me.